خبرگزاری کار ایران

بختیاری‌زاده: کارمان در تهران آسان نیست

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۶۷

مربی تیم فوتبال امید، گفت: نباید فکر کنیم چون بازی‌های مقدماتی در تهران است کار آسانی در پیش داریم.

به گزارش ایلنا، سهراب بختیاری‌زاده مربی تیم ملی فوتبال امید در خصوص آغاز دور جدید تمرینات این تیم، گفت: خوشبختانه اردوی جدید را با برنامه ریزی مناسب آغاز کرده‌ایم و برای حضور در یک مسابقه دوستانه مهم برابر عمان آماده می‌شویم. شرایط جوی طبیعتا روی تمرینات ما اثرگذار بوده با این وجود هدف اصلی آماده کردن تیم برای بازی روز 29 آبان در مسقط مقابل عمان است.

وی افزود: خوشبختانه این تیم از چند ماه پیش شکل گرفته و ما تلاش می‌کنیم اعضای تیم هر چند ماه در کنار هم قرار بگیرند و در فرصت‌های فیفا دی مسابقه های دوستانه مهمی را برگزار کنند. در فاصله باقیمانده تا فروردین و آغاز بازی‌های مقدماتی مهمترین اتفاق برگزاری همین بازی‌هاست. خوشبختانه فعلا بازی عمان هماهنگ شده که مسابقه بسیار مهمی است و بهترین فرصت برای بررسی شرایط تیم و بازیکنان محسوب می‌شود. امیدواریم همچنان این برنامه‌ها و برگزاری اینگونه مسابقات ادامه داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال در خصوص گروه بندی مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر 23 سال آسیا نیز، گفت: ما با تیم های قدرتمندی هم گروه شده ایم و به طور کلی به نظر من گروه آسانی وجود ندارد. نباید تصور کنیم چون بازی ها در تهران برگزار می‌شود کار آسانی داریم چون به هیچ وجه این تفکر درست نیست. باید با جدیت خودمان را برای این مسابقات آماده کنیم و با قدرت به مرحله نهایی برسیم چرا که برای رسیدن به اهداف بزرگ باید بزرگ فکر کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز