خبرگزاری کار ایران

تکرار 4 باره تاریخ برای کی روش و تیم ملی ایران/ به یاد آخرین بازی رحمتی

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۲۶۵

تیم ملی ایران با کی روش برای چهارمین بار در یک روز و ماه خاص به میدان می رود.

به گزارش ایلنا، تیم ملی ایران در خلال سومین اردوی پیش از آغاز جام ملت های آسیا روز پنجشنبه به مصاف ترینیداد و توباگو می رود. این دیدار در ورزشگاه آزادی و جلوی چشم هواداران وطنی خواهد بود و سپس ملی پوشان در برابر ونزوئلا قرار می گیرند.

تیم ملی ایران با کارلوس کی روش برای چهارمین بار در تاریخ 24 آبان به میدان می رود. این اتفاق پیش از این در سال های 90، 91 و 92 هم رخ داده بود و حالا بعد از 5 سال دوباره تیم ملی در این تاریخ به مصاف رقبای خود می رود.

ایران در سال 90 در چارچوب رقابت های مقدماتی جام جهانی 2014 در خانه اندونزی به مصاف این تیم رفت و با گل های میداوودی، جباری، غلامرضا رضایی و نکونام با نتیجه 4-1 به برتری رسید. سال بعد دوباره تیم ملی در این تاریخ به مصاف ازبکستان رفت. یکی از معدود شکست های کی روش با تیم ملی در برابر تیمهای آسیایی. وقتی که بازی در مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی 2014 انجام شد و یک بر صفر به سود تیم مهمان تمام شد. این آخرین بازی رسمی مهدی رحمتی برای تیم ملی بود.

در نهایت سومین بازی به جدال سال 92 برمی گردد. جایی که تیم ملی در بانکوک و در چارچوب مقدماتی جام ملت های 2015 رو در روی تایلند قرار گرفت و با گل های دژاگه، گوچی و جهانبخش بر حریف خود غلبه کرد.

حالا هم چهارمین مسابقه تیم ملی ایران با کی روش در این روز و ماه به انجام می رسد. دومین بازی در ورزشگاه آزادی. باید دید در نهایت چه نتیجه ای رقم خواهد خورد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز