خبرگزاری کار ایران

پرسپولیس دشمن زیاد دارد

اعتراف ستاره سابق پرسپولیس: دوست داشتم در فینال برای پرسپولیس بازی کنم

asdasd
کد خبر : ۶۹۱۰۲۴

هافبک پارس جم در خصوص نتایج این تیم و درخشش خودش صحبت کرد.

محمد نوری در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص شرایط پارس جم اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و با برد مقابل پیکان می‌خواهیم به روندی نتایج خوبی که گرفته بودیم برگردیم و در رتبه‌های بالای جدول بمانیم و امیدوارم در بازی‌های بعدی هم همین روند ادامه داشته باشد.

وی در مورد گلزنی‌های‌خودش در دیدارهای اخیر هم گفت: خدا را شکر شرایط خوبی دارم و آماده‌ام و البته زحمات بازیکنان را به نتیجه رساندم و خوشحالم که توانستم برای تیم مفید باشم.

هافبک پارس جم در مورد پیروزی پرگل تیمش مقابل پیکان گفت: پیکان تیم خوبی است و خیلی سخت گل می‌خورد ولی ما ۳ گل به این تیم زدیم و فرصت داشتیم گل‌های بیشتری هم بزنیم. دو پنالتی که داور در این بازی برای ما گرفت درست بود و عقیده دارم در بازی‌های قبل هم تعدادی از پنالتی‌های ما سوخت. امسال از داوری خیلی ضربه خوردیم و اگر این اشتباهات نبود وضعیت ما خیلی بهتر از این بود. 

نوری در مورد اینکه پارس جم چند هفته نتیجه نگرفت و عنوان می‌شد که نتایج فصل قبل جرقه بوده گفت: حرف زیاد است و شنونده باید عاقل باشد. اگر مشکلات مالی نبود و به تیم بیشتر رسیدگی می‌شد حتی می‌توانستیم نتایجی بهتر از فصل گذشته بگیریم.

وی که از بازیکنان سابق پرسپولیس محسوب می‌شود در مور دیدار این تیم در فینال آسیا گفت: بازی خوبی بود و بچه‌ها غیرت و جنگندگی از خودشان نشان دادند و متاسفانه شانس یارشان نبود ولی مطمئنم بازهم به فینال صعود می‌کنند. من خودم خیلی دوست داشتم در این تیم حضور می‌داشتم. 

هافبک سابق پرسپولیس در مورد کری خواندن چند بازیکن سابق استقلال هم خاطرنشان کرد: من در جریان این موضوعات نیستم و به آن ورود نمی‌کنم. پرسپولیس همه دیدند در چه شرایطی به فینال رسید و با این همه مشکلات و کسب چنین نتایجی به نظرم قهرمان است. پرسپولیس دشمن زیاد دارد و همیشه علیهش حرف زده می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز