خبرگزاری کار ایران

زمان، زمان حمایت است

نامجو مطلق: فقط شفر می‌تواند استقلال کمک کند؛ باید به او فرصت بدهیم

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۶۳

پیشکسوت استقلال تهران معتقد است وینفرد شفر با زمان بیشتر می‌تواند آبی پوشان را به موفقیت برساند.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو مطلق در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره وضعیت این تیم گفت: برخی مسائل استقلال از سال گذشته شروع شد و با رفتن ستاره ها شکل گرفت. الان باید با این شرایط کنار بیایم و بپذیریم این اتفاق رخ داده تا راهکارها را پیدا کنیم و از این شرایط خارج شویم. تعطیلات به استقلال کمک می کند زیرا بازیکنان زیادی تغییر کردند. تیم دگرگون شده ولی می توانیم از تعطیلات لیگ مثل تعطیلات فعلی استفاده کنیم تا تیم به هماهنگی برسد.

او افزود: به نظر من، استقلال در صورت صلاحدید شفر می تواند با جذب چند بازیکن در نیم فصل شرایط جدیدی پیدا کند. البته قبول دارم که جذب بازیکن در نیم فصل هم مشکلات خاص خودش را دارد و بازیکن گرفتن در ابتدای فصل راحت تر از نیم فصل است.

پیشکسوت استقلال در پایان گفت: زمان، زمان حمایت است. این اتفاق از سوی مدیریت باشگاه و کمیته فنی رخ داده است. سال گذشته شفر با همین شرایط استقلال را موفق کرد و اکنون باید این فرصت را به او بدهیم. به نظر شخص من تنها کسی که می تواند در این شرایط به استقلال کمک کند، آقای شفر است و باید به ایشان زمان بدهیم. اکنون تنها شفر می تواند به تیم کمک کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز