خبرگزاری کار ایران

پیمان حسینی در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا:

دیسک گردن گرفتم اما نیاز بود بازی می کردم/ ای کاش در کنار پرسپولیس به ما هم توجه می‌شد

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۹۶۱

دروازه بان باتجربه تیم ملی فوتبال ساحلی درباره قهرمانی در رقابت های جام بین قاره ای و مصدومیتی که برایش به وجود آمد صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، مسابقات جام بین قاره ای فوتبال ساحلی در امارات برگزار شد و ساحلی بازان ایران علی رغم جوانگرایی صورت گرفته توانستند با قدرت هر چه تمام تر برای دومین بار و بعد از 5 سال دوباره قهرمان این رقابت های معتبر شوند. یکی از مشکلات بزرگی که در کوران این مسابقات به وجود آمد؛ مصدومیت محمد احمدزاده و پیمان حسینی دو بازیکن ارزشمند و مهم ایران بود. حسینی، گلر دوست داشتنی و محبوب فوتبال ساحلی کشورمان در گفت و گوی اختصاصی با ایلنا، صحبت های جالبی را بر زبان آورد. متن این گفت و گو را در ادامه بخوانید:

×ابتدا از مصدومیتی که برایت به وجود آمد صحبت کنیم. این آسیب دیدگی بدموقع صحبت از کجا شروع شد؟

از ناحیه گردن درد بسیار زیادی را احساس می کردم. دکتر گفت که دیسک گردنم هست و این آسیب دیدگی قدیمی است که در پرتغال تشدید شد. زمانی که برگشتم و به مسابقات بین قاره ای رفتم دردش به اوج رسید و شب ها تا صبح نمی توانستم بخوابم. با کلی مسکن و آمپول خودم را سرپا نگه داشتم. باید ام آر آی هم می گرفتم. دکتر گفت که حتما باید یک ماه فیزیوتراپی کنم. اما هم من و هم محمد احمدزاده که از ناحیه کشاله‌اسیب دیده بود قرار گذاشتیم که اگر تیم نیاز داشت به هر قیمتی بازی کنیم. خدا را شکر بچه ها آنقدر خوب بودند که احتیاجی به حضور ما در زمین نشد.

×واقعا می خواستی بازی کنی؟ مصدومیت گردن بسیار خطرناک است و اگر این کار را می کردی ممکن بود مشکل حادتری برایت به وجود بیاید.

بی شک بازی می کردم. وقتی در مسابقه بین المللی حاضر می شویم مردم انتظار دارند. وظیفه ما هست که برویم و بازی کنیم و بهترین نتیجه را کسب کنیم. احمدزاده هم اگر بازی می کرد پارگی پایش بیشتر می شد. به هر حال صلاح بود که بازی نکنیم اما اگر احتیاج می شد حتما این کار را می کردیم. خدا را شکر جوانهایمان عالی بود و دستمان را گرفتند.

دیسک گردن گرفتم اما نیاز بود بازی می کردم/ ای کاش در کنار پرسپولیس به ما هم توجه می‌شد

×در نهایت موفق شدیم با اقتدار، برای دومین بار، بعد از 5 سال قهرمان این رقابت ها شویم.

همانطور که گفتید این اتفاق 5 سال پیش هم رخ داده بود و برای ما تکراری بود. تمام نگاه و تمرکز و توجه ما به سمت جام جهانی است. می خواهیم در آنجا هم قهرمان شویم. در سال 2017 هم روی سکو رفتیم اما قهرمانی را می خواهیم. مهمترین اتفاق ما همین خواهد بود. مهمترین تورنمنت ما جام جهانی است و این رقابت هایی که شرکت می کنیم، مقدمه ای برای جام جهانی است. ما بازیکنان، کادر فنی، مدیریت و ... یک هدف را دنبال می کنیم.

×درباره مسابقات این دوره صحبت کن. کیفیت آن چطور بود؟ ما در گروه خیلی سختی قرار گرفتیم اما سرگروه شدیم.

چون مسابقات بین قاره ای است؛ بهترین تیمهای هر قاره شرکت می کنند. 5 تیم تاپ در این دوره حضور داشتند. شخصا دوست داشتم در فینال با برزیل بازی کنیم چرا که روسیه را در دور گروهی برده بودیم. برد برزیل شیرینی خاص خودش را دارد. از طرفی روسیه هم حریف سنتی و قدیمی ما به حساب می آید. مصر هم تیم قابل احترام و قدرتمندی بود. جوان های ما خوب دویدند و پر نفس باز یکردند. ما هیچ وقت در جنگ فیزیکی و بدنی بباز نبودیم و نخواهیم بود. تنها برزیل است که سبک متفاوتی را دنبال می کند و فوتبال تکنیکی را به نمایش می گذارد. بازی با آنها خیلی جالب می شد.

×مراسم گالا هم برگزار شد. تو یک بار در این مراسم کولاک کردی و این بار هم ایران بی نصیب نماند.

دقیقا همینطوراست. ما امسال در تورنمنت آنچنانی شرکت نکردیم ولی بازهم محمد مرادی پدیده سال شد. حداقل خود من خیلی از این انتخاب سورپرایز شدم. او با شایستگی این عنوان را مال خود کرد و همه خوشحال شدیم. ان شالله سال بعد که خیلی هم برای ما در رقابت های آسیایی و جهانی پرترافیک هست بتوانیم در این مراسم نماینده داشته باشیم. سال گذشته من بهترین گلر شدم و جایزه بهترین گل را هم گرفتم. امسال هم جایزه بهترین گل را به بازیکن اسپانیایی دادم. با اینکه یک بار این عناوین را کسب کردم اما تکرار آن بازهم جذاب خواهد بود.

×به خاطر مصدومیت در درون دروازه نبودی اما حمید بهزادپور نمایش خیلی خوبی داشت و توانست جایزه بهترین دروازه بان جام را به دست بیاورد و سه گل هم بزند. با این حال او با احترام خیلی زیادی نسبت به تو صحبت می کند و به نظر می رسد این همیت و یکدلی یکی از رموز موفقیت های تیم ملی فوتبال ساحلی ما باشد. اینطور نیست؟

من و حمید و همچنین بقیه بازیکنان، یک هدف را دنبال می کنیم و‌آن هم موفقیت تیم ملی و به اهتزاز درآمدن پرچم ایران است. مسلما در این شرایط باید به هم انرژی مثبت بدهیم. وقتی من درون دروازه هستم او این کار را انجام می دهد و کنار من هست و همچنین بالعکس. او واقعا در این دوره عالی کار کرد. جوان های ما هم درخشش فوق العاده ای داشتند. کلا تورنمنت خوب و مثبتی بود. مصدومیت در فوتبال ساحلی به وجود می آید و مشکل خاصی نیست. مهم این است که در نبود من، هم تیمی هایم دو برابر توان خود را بگذارند. پیش از این گفتم و بازهم می گویم و قول می دهم که فوتبال ساحلی همیشه نماینده شایسته ای در تمام مسابقات برای ایران خواهد بود.

دیسک گردن گرفتم اما نیاز بود بازی می کردم/ ای کاش در کنار پرسپولیس به ما هم توجه می‌شد

×یکی از اتفاقات جالب این دوره، مربوط به ویدیو مراسم پیش از شروع بازی با تاهیتی بود. جایی که تیم حریف حرکات مخصوص به خودشان را انجام دادند و تو با باز کردن 180 درجه پاهایت، به آنها جواب جالبی دادی. در این باره صحبت کن.

این رسم تیم تاهیتی است و در کمال احترام این کار را انجام می دهند اما به هر حال کارشان کری خواندن حساب می شود. ما در عین احترام، مقابل آنها ایستادیم و مراسمشان را تماشا کردیم اما تیم امسال ما خیلی جوان بود. ما چند بازیکن دهه هفتادی در تیممان داریم که برای اولین بار مقابل تاهیتی به میدان می رفتند. طبیعتا ممکن بود تحت تاثیر قرار بگیرند و باید کاری انجام می دادم تا این حس را نداشته باشند. به یک باره به ذهنم رسید 180 باز کنم تا روحیه هم تیمی هایم حفظ شود.

×سوال آخر. بازی فینال شما با دیدار پرسپولیس مقابل کاشیما آنتلرز همراه شد و شاید آنطور که باید و شاید به قهرمانی شما و کار بزرگی که انجام دادید پرداخته نشد. از این بابت ناراحت نشدید؟

پرسپولیس برای همه ما عزیز است و تیم محبوب من به حساب می آید. موفقیت این تیم موفقیت ایران هم هست و بازی ما هم به همین شکل بود. اینکه کم به بازی ما پرداخته شد ناراحت کننده بود. دوست داشتم پرسپولیس برنده شود و به قهرمانی لیگ قهرمانان برسد اما ای کاش به فوتبال ساحلی و قهرمانی تیم ما هم توجه می شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز