خبرگزاری کار ایران

مقایسه عملکرد پدیده با صدرنشین‌های پنج دوره اخیر؛ بوی قهرمانی می‌آید؟

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۸۱۰

شاگردان گل‌محمدی عملکردی فراتر از حد انتظار داشته‌اند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پدیده مشهد موفق شده در 11 بازی با 8 برد، 2 تساوی و تنها یک شکست و کسب 26 امتیاز در صدر جدول لیگ برتر قرار بگیرد. اتفاقی که شاید کمتر کسی تا پیش از شروع لیگ برتر فکر آن را می‌کرد.

با نزدیک‌شدن به هفته‌های پایانی نیم فصل اول تیم‌ها کم کم سرو شکل خودشان را پیدا کرده و تقریباً می‌توان اوضاع و حال و روز هر تیم را سنجید. هرچند هنوز هفته‌های زیادی باقی مانده و نقل و انتقالات نیم فصل هم می‌تواند در معادلات پایان لیگ تاثیر بسزایی داشته باشد با این حال مقایسه شرایط کنونی پدیده با صدرنشین‌های 5 دوره اخیر لیگ برتر نشانه‌های امیدوار کننده‌ای برای گل‌محمدی و شاگردانش دارد.

مقایسه عملکرد پدیده با صدرنشین‌های پنج دوره اخیر؛ بوی قهرمانی می‌آید؟

عملکرد پدیده تا پایان هفته یازدهم تنها از پرسپولیسِ فصل گذشته از نظر تفاضل گل پایین‌تر است و دیگر در 5 دوره اخیر هیچ تیمی به جز این دو تیم نتوانسته 26 امتیاز از 33 امتیاز ممکن را دشت کند و پرسپولیس هم در پایان فصل و 3 هفته زودتر از اتمام بازی‌ها قهرمانی‌اش مسجل شده بود.

در لیگ شانزدهم تراکتورسازی با قلعه‌نویی 23 امتیاز از 11 بازی گرفته بود و صدرنشین بود ولی در پایان فصل رتبه سوم را در اختیار داشت و پرسپولیس قهرمان شد. در لیگ پانزدهم استقلال با 22 امتیاز از 11 بازی صدرنشین بود که در پایان فصل در جایگاه سوم و پایین‌تر از استقلال خوزستان و پرسپولیس قرار داشت.

در لیگ چهاردهم هم که تراکتورسازی با 24 امتیاز از 11 بازی صدر نشین بود، در هفته پایانی جام را به سپاهان واگذار کرده بود.

جالب اینجاست که در لیگ شانزدهم پرسپولیس در حالی به قهرمانی رسید که از 11 بازی 23 امتیاز داشت و استقلال خوزستان که قهرمان لیگ پانزدهم بود از 11 بازی فقط 20 امتیاز کسب کرده بود. در لیگ چهاردهم هم سپاهان قهرمان از 11 بازی 20 امتیاز کسب کرده بود.

این آمار و ارقام نشان از برتری پدیده تا اینجای کار نسبت به قهرمان‌های ادوار اخیر لیگ برتر دارد و اینکه آیا پدیده با ادامه این روند می‌تواند اولین قهرمان تاریخ لیگ برتر از دیار خراسان باشد یا نه.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز