خبرگزاری کار ایران

منچسترسیتی 3-1 منچستریونایتد؛ شکست مورینیو مقابل پپ

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۶۶۶

از ساعت 20:00 در داربی شهر منچستر ، منچسترسیتی در ورزشگاه اتحاد در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر انگلیس میزبان منچستریونایتد بودند.

به گزارش ایلنا، شیاطین سرخ در غیاب دو مهره اصلی خود، پل پوگبا و روملو لوکاکو به میدان رفت. سیتیزن ها بازی را هجومی آغاز کردند و در دقیقه 12 بازی روی حرکت تیمی توسط داوید سیلوا به گل رسیدند. در ادامه مسابقه شیاطین سرخ برای جبران گل حملاتی انجام دادند اما نتیجه ای حاصل نشد تا نیمه اول با یک گل به سود منچسترسیتی به پایان برسد.

شاگردان پپ گواردیولا نیمه دوم را هم هجومی آغاز کردند و در دقیقه 48 باز هم روی حرکت تیمی سرخیو آگوئرو گل دوم را به ثمر رساند تا اختلاف به دو گل برسد. ژوزه مورینیو سرمربی شیاطین سرخ دست به تعویض زد . روملو لوکاکو به جای جسی لینگارد به میدان آمد و در اولین حرکت خود از ادرسون دروازه بان سیتی پنالتی گرفت تا آنتونی مارسیال اختلاف را به یک گل کاهش دهد.

سرمربیان دو تیم برای تغییر نتجه تعویض های دیگری انجام دادند. ایلکای گوندگان به جای سرخیو آگوئرو به میدان آمد تا در دقیقه 86 هافبک آلمانی روی اشتباه اشلی یانگ در آفساید گیری گل سوم را وارد دروازه داوید دخیا قرار دهد. در پایان مسابقه منچسترسیتی سه بر یک به پیروزی رسید تا با 32 امتیاز در صدر جدول قرار بگیرد و منچستریونایتد در مکان هشتم جای بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز