خبرگزاری کار ایران

استان: بازیکنان سپیدرود زیاد وقت کشی می‎‌کردند / پس از 10 نفره شدن سعی کردیم به بازی برگردیم اما نشد!

کد خبر : ۶۹۰۱۸۱

سرمربی فولاد خوزستان در پایان بازی با سپیدرود رشت گفت: وقتی 10 نفره شدیم سعی کردیم نتیجه را باز گردانیم. شانس‌های متعددی ایجاد کردیم. وقتی گل نزنیم شکست می‌خوریم. تجزیه و تحلیل می‌کنیم و در ادامه کارمان را پیش می‌بریم.

به گزارش ایلنا، ایلی استان در پایان بازی برابر سپیدرود رشت گفت: خیلی سخت است بعد از این بازی تجزیه و تحلیلی در مورد اتفاقات داشته باشیم. سعی کردیم به بازی برگردیم اما متاسفانه گل نزدیم و گل خوردیم. 

او ادامه داد: وقتی 10 نفره شدیم سعی کردیم نتیجه را باز گردانیم. شانس‌های متعددی ایجاد کردیم. وقتی گل نزنیم شکست می‌خوریم. تجزیه و تحلیل می‌کنیم و در ادامه کارمان را پیش می‌بریم.

وی در مورد بازیکنان این نتوانستند عملکرد خوبی از خود نشان بدهند، اظهار داشت: نمی‌خواهم حرفی بزنم که به کسی توهین شوند اما بهترین آنالیزورها هواداران هستند. خیلی در این بازی شانس گلزنی داشتیم اما در محوطه جریمه حریف ضربه نهایی را نزدیم.

او افزود: به عقیده من در 45 دقیقه اول شانس‌های بیشماری داشتیم. 2 توپ بلند ارسال شد که یکی منجر به گل شد. در نیمه دوم 10 نفره بودیم و کار سخت بود. با توجه به 10 نفره بودن سعی کردیم کوتاه بازی کنیم و با پاسکاری به محوطه جریمه حریف برسیم اما در زدن ضربه نهایی موفق نبودیم.

سرمربی فولاد خوزستان در مورد غیبت صابر حردانی در لیست 18 نفره یادآور شد: او از لحاظ فیزیکی هنوز آمادگی حضور در بین 18 نفر را نداشت. به صابر حردانی خیلی علاقه دارم و سعی کردم برای او فرصت بازی ایجاد کنم اما در حال حاضر آمادگی بازی را ندارد. او اخیرا از بند مصدومیت رها شده است. در بازی قبل هم ما شانس‌های زیادی داشتیم اما گل نزدیم. در این مسابقه سینا مریدی و فرزاد جعفری هم محروم بودند. در هر بازی که بخواهید تغییرات داشته باشید کارتان سخت می‌شود. همیشه گفتم مشکل ما در یک سوم زمین حریف است. کارهای هجومی زیادی داشتیم اما در گل زدن مشکل داشتیم.

استان در پاسخ به این سوال که تیم او سرعت لازم را ندارد و آیا احتمال دارد برخی بازیکنان دوست ندارند برای او بازی کنند، گفت: این مسئله را قبول ندارم. به بازیکنان اعتقاد دارم. ما سه بازی تا نیم فصل داریم و سپس 2 ماه استراحت در پیش است.

سرمربی فولاد افزود: امیدوارم مدیریت تصمیم درستی بگیرد و از این تعطیلات بهترین استفاده شود. خودتان مربی هستید و می‌دانید ما چندبار وارد محوطه جریمه حریف شویم. در این شرایط کیفیت بازیکن موثر خواهد بود که توپ را گل کند. ما با بازیکنان دائم کار می‌کنیم. تیمی که قصد بازی دفاعی دارد و فقط روی توپ بلند برنامه دارد کار شما را برای باز کردن بازی بسته حریف سخت می‌کند. آنها وقت کشی زیادی هم در جریان بازی داشتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز