خبرگزاری کار ایران

هفته ششم لیگ برتر والیبال؛ ادامه صدرنشینی ورامینی‌ها در هفته برد بزرگ پیکان و گنبد

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۷۵۴

هفته ششم مسابقات لیگ برتر والیبال مردان با پیگیری 6 دیدار به انجام رسید و با صدرنشینی شهرداری ورامین همراه بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، هفته ششم رقابت های لیگ برتر مانند هفته های گذشته با رقابت های جذاب و نزدیک ادامه پیدا کرد که در ادامه به بررسی آنها می پردازیم:

شهرداری ورامین 3 – عقاب نهاجا صفر

شهرداری ورامین در دیدار با عقاب نهاجا کار سختی نداشت و به برد رسید. ورامینی ها در میزبانی خود در این هفته مسابقات موفق شدند در سه ست متوالی و با اختلاف امتیاز قابل قبول به برتری برسند تا همچنان صدرنشین جدول لیگ باشند.

 

سایپا یک – شهرداری گنبد 3

سایپا که هفته گذشته موفق شده بود اولین شکست فصل پیکان را رقم بزند، در این هفته میزبان شهرداری گنبد بود. شاگردان اکبری در این مسابقه نتوانستند مانند هفته گذشته درخشان ظاهر شوند و تنها در ست دوم به برتری رسیدند تا با حساب 3 بر یک شکست بخورند. شهرداری گنبد در ادامه نتایج خوب خود در این فصل، به پنجمین برد خود دست پیدا کرد تا در جمع بالانشینان حضور داشته باشد.

 

شهروند اراک 3 – شهرداری تبریز صفر

شهروند اراک باز هم در خانه به برد رسید. اراکی ها در میزبانی از تیم شهرداری تبریز در شرایطی که در ست اول از حریف خود عقب بودند، به بازی برگشتند و در ست های دوم و سوم با فاصله بیشتری به برتری رسیدند تا شهرداری تبریز همچنان در حسرت اولین برد فصل باقی بماند.

 

خاتم اردکان یک – پیکان 3

اردکان بعد از 4 هفته پیروزی، دوباره در خانه شکست خورد تا دومین باخت فصل در کارنامه این تیم ثبت شود. پیکان که هفته گذشته برابر سایپا شکست خورده بود، در این بازی خارج از خانه دست به کار بزرگی زد و خاتم را شکست داد. خاتم اردکان شروع خوبی در این مسابقه داشت و برنده ست اول بود اما در ست های بعدی پیکان توانست پیروز زمین باشد تا به این ترتیب برد بزرگ هفته برای پیکان باشد.

 

کاله مازندران 3 – فولادسیرجان ایرانیان 2

شاگردان بهروز عطایی در دیداری جذاب و نزدیک در خانه برنده از زمین خارج شدند. کاله مازندران در این هفته از مسابقات برابر نماینده سیرجان به میدان رفت و در ست های اول و سوم شکست خورد تا دو مرتبه از مهمان خود عقب بیفتد اما در ادامه مسابقه توانست بازی را جبران کند و در ست پنجم نیز برنده مسابقه بود تا به این ترتیب نماینده سیرجان را با شکست بدرقه کند.

 

شهرداری ارومیه 2 – پیام خراسان 3

نماینده ارومیه باز هم در خانه شکست خورد تا اولین برد خارج از خانه تیم پیام ثبت شود. پیام که در بازی های قبلی خود در داخل خانه بردهای تکراری با نتیجه سه بر دو کسب کرده بود، این بار در خارج از خانه به برد رسید و توانست 3 بر دو برنده شود تا نتایج خوب خود را این هفته نیز ادامه دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز