خبرگزاری کار ایران

مستحق شکست مقابل پارس جنوبی نبودیم

جلالی: خیلی ناراحتم؛ یکی از تلخ‌ترین روزهای فوتبالی‌ام را تجربه کردم

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۷۲۵

سرمربی پیکان تهران می‌گوید شکست سه بر صفر مقابل پارس جنوبی جم یکی از تلخ‌ترین بازی‌هایی بوده که از عملکرد شاگردانش در خاطر خواهد داشت.

به گزارش ایلنا، پس از شکست شاگردانش در دیدار برابر پارس جنوبی جم گفت: شاید امروز یکی از تلخ‌ترین روزهایم در فوتبال بود. پیش تر هم اینگونه باخته بودم، اما احساس می‌کنم خودم بیشتر از همه در این شکست دخیل هستم.

او ادامه داد: از اینکه اینگونه بازی کردیم، خیلی ناراحتم. بازیکنان من اشتباهات تأثیرگذاری داشتند. آنها تلاش خود را کردند، اما اشتباهات بازیکنان منجر به گل شد و این نتیجه به دست آمد. در حقیقت مستحق چنین نتیجه‌ای نبودیم.

سرمربی پیکان درباره اینکه در دو فصل اخیر موفق به شکست پارس جنوبی نشده، گفت: شاید روی مدل بازی حریف مشکل داریم. آنها تلاش می‌کردند از توپ‌های بلند ارسالی به پشت دفاع ما استفاده کنند. ما خیلی روی این توپ‌ها تمرین کرده بودیم، اما نشان دادیم در این زمینه خیلی خوب کار نمی‌کنیم.

او از تعطیلی‌های مداوم مسابقات لیگ برتر گلایه داشت و اظهار کرد: کسانی که در فوتبال هستند می‌دانند وقتی در بهترین شرایط هستید و یک ماه برای شما بازی نمی‌گذارند، این می‌تواند برای یک تیم ویران‌کننده باشد. چون باختیم این موارد را نمی‌گویم. این موارد ما را آزار می‌دهد. شرایط ما خوب بود، اما یک ماه بازی نکردیم. در این یک ماه هیچ اردویی نداشتیم و نتوانستیم تیم را در کیفیت خوب خود حفظ کنیم. همین باعث شد از سه بازی گذشته، تنها یک امتیاز کسب کنیم.

جلالی درباره قضاوت سیدرضا مهدوی داور بازی خاطرنشان کرد: داوری خیلی خوب و عالی بود.

جلالی در ادامه اظهار داشت: خودمان بازی را برای خودمان سخت کردیم. ابتدای بازی توپ را به آن شکل ساده از دست دادیم. این در حالی بود که تا آن زمان به بازی و ورزشگاه مسلط بودیم. متأسفانه اشتباهات ما در این بازی تأثیرگذار بود.

جلالی درمورد میزبانی باشگاه پارس جنوبی گفت: میزبانی خیلی خوب بود و هواداران هم مشکلی ایجاد نکردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز