خبرگزاری کار ایران

اکسین و دو امتیاز از چهار مسابقه اخر/ تیم چند میلیاردی سابق فراز روی نوار ناکامی

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۵۴۲

هفته یازدهم لیگ آزادگان پیگیری شد و اکسین البرز در ادامه روند نزولی اش با نتیجه صفر - صفر مقابل ملوان مساوی شد.

به گزارش ایلنا، مدیران اکسین در ابتدای فصل فراز کمالوند را به عنوان سرمربی خود معرفی کردند و با نظر وی اکثر شاگردان لیگ برتری سرمربی خود طی سال های گذشته را با قراردادهایی در حد تیم های لیگ برتری به خدمت گرفتند ولی با این وجود این مربی تا به اینجای لیگ در حد هزینه ای که روی دست باشگاه گذاشت، نتایج خوبی کسب نکرد و قبل بازی ملوان رفت.

کمالوند و شاگردانش در سه هفته ابتدایی با سه پیروزی خفیف یک - صفر برابر فجرسپاسی، شهرداری ماهشهر و بادران به پیروزی رسیدند ولی از بازی برابر مس کرمان روند نزولی شان آغاز شد.

اکسین در هفته چهارم با نتیجه ۲-صفر مقابل مس کرمان شکست خورد و سپس در مقابل نود ارومیه، ضعیف ترین تیم لیگ یک در خط دفاعی با نتیجه صفر - صفر متوقف شد. البرزی ها در ادامه در زمین خودشان به نتیجه‌ای بهتر از یک - یک مقابل آلومینیوم دست نیافتند و در نهایت در دیدار برابر شاهین شهرداری بوشهر نیز با نتیجه یک - صفر تن به شکست دادند تا باز هم نشان دهند که هیچ تیمی تنها با صرف هزینه های گزاف و جذب بازیکنان اسمی نمی تواند به موفقیت دست یابد.

اکسین با مس رفسنجان به تساوی ۱-۱ دست یافت و اما گود بای پارتی قشقایی‌ها در ورزشگاه البرز برای کمالوند با شکست اکسین با نتیجه ۲-۱ همراه بود. این تیم با تغییر مالکیت و بدون سرمربی و تغییر نام به ریحان البرز و البته اعلام بازنشستگی کاپیتان مرتضی اسدی ۴۰ساله حریف بعدی خونه به خونه است. باید دید در این گام، کرجی‌ها چه نتیجه‌ای را کسب می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز