خبرگزاری کار ایران

نکونام: کمیته داوران به تیم نساجی و مردم قائم‌شهر بدهکار و مدیون است/ دشمنان نساجی در حال کارشکنی هستند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۵۰۹

سرمربی نساجی در نشست خبری پیش از بازی با استقلال خوزستان بار دیگر از قضاوت داوران در طول لیگ برتر گلایه کرد.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام در نشست خبری پیش از بازی نساجی مازندران و استقلال خوزستان با بیان اینکه دو تیم شرایطی نزدیک به هم در جدول دارند، اظهار کرد: با توجه به اینکه در زمین خودمان بازی می‌کنیم، با تمام توان و انرژی برای برد به میدان می‌رویم، قطعاً بازی را خوب شروع می‌کنیم و به امید خدا به موفقیت خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه استقلال خوزستان تیم خوب و خطرناکی است، افزود: این تیم کاملاً تدافعی بازی می‌کند؛ چند بازیکن کلیدی دارند و می‌توانند در یک لحظه ضربه‌شان را وارد کنند.

سرمربی نساجی مازندران ادامه داد: در دو هفته اخیر امین رضایی را به‌ دلیل مصدومیت از دست دادیم، و در تلاشیم تا حامد شیری و علی شجاعی به بازی فردا برسند.

نکونام با عنوان اینکه از ۱۱ هفته گذشته در ۶ بازی نساجی از لحاظ داوری متضرر شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در ادامه عدالت رعایت شود؛ کمیته داوران به تیم نساجی و مردم قائم‌شهر بدهکار و مدیون است؛ داورهایی که برای نساجی قضاوت کردند، ۳ نفرشان تاکنون محروم شده‌اند.

وی با تأکید بر اینکه هواداران از این اتفاقات عصبانی و ناراحت هستند، تصریح کرد: اگر از ۱۰ امتیاز پایمال‌شده‌مان از اشتباهات داوری، حداقل ۲ امتیاز را می‌گرفتیم، مردم تا این اندازه در آستانه انفجار و ناراحتی قرار نمی‌گرفتند.

سرمربی نساجی مازندران با اعلام اینکه به اندازه زحمات و فوتبال‌مان حق‌مان را ندادند، بیان کرد: امیدوارم فردا روز خوبی را درخصوص داوری داشته باشیم.

نکونام ادامه داد: مشکلات دیگری هم داریم، دقت لازم را در گل زدن و گل نخوردن نداریم و این مربوط به نکات فنی است که به خودم برمی‌گردد و باید آن را برطرف کنم.

وی اضافه کرد: تیمی که بالای جدول قرار دارد، راحت‌تر بازی می‌کند اما با شرایطی که در جدول برای تیم ما پیش آمده، متأسفانه کمی با استرس بازی می‌کنیم.

سرمربی نساجی مازندران تأکید کرد: مردم باید بدانند کسانی که علیه نساجی صحبت کرده و یا در حال کارشکنی هستند، دشمنان این تیم هستند، با توجه به محبوبیت نساجی، نساجی دشمن کم ندارد، خیلی‌ها دنبال این هستند تا به نساجی ضربه بزنند اما مردم باید تا آخرین لحظه به پای تیم‌شان بمانند.

نکونام با اشاره به اینکه استقلال خوزستان قهرمان لیگ برتر شده و در آسیا نیز بازی کرده اما الان دو فصل در حال جنگیدن برای سقوط نکردن است، به همین دلیل ما باید بیشتر تلاش کنیم، اظهار کرد: تیم ما خوب حمله و به‌خوبی موقعیت خلق می‌کند، تیمی اگر فوتبالی به ما فشار آورد توانست ما را ببرد، ما هم هیچ وقت بزن زیرش بازی نکردیم.

وی در پاسخ به اظهارات یک خبرنگار که صحبت‌های محمدرضا خلعتبری کاپیتان پدیده مشهد را عنوان کرده بود که هیچ تیمی به اندازه نساجی به ما فشار نیاورد، بیان کرد: در بازی پدیده با توجه به موقعیت‌های بسیار اما یک ضربه ما هم تو چارچوب نرفت، که واقعاً عجیب و غریب بود، رحمان جعفری بهترین بازی‌اش را ارائه داد و بازیکن آینده‌داری است اما نتوانست گلزنی کند، بازیکنان ما نباید ناامید شوند و باید آنقدر تلاش کنند تا به نتیجه برسند.

سرمربی نساجی مازندران در پاسخ به سؤال یک خبرنگار درخصوص عملکرد خط میانی نساجی گفت: محمد آبشک، احمد عبدالله‌زاده و مهرداد عبدی بهترین بازیکن‌های میانی ایران هستند و حق‌شان تیم ملی است.

نکونام در ادامه در پاسخ به سؤال یکی از خبرنگاران که چرا میزان تمرینات نساجی در قائم‌شهر کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: دو هفته قبل اتوبوس باشگاه خراب شده بود و دیر به قائم‌شهر رسیدیم، این هفته هم به‌دلیل ترافیک سنگینی که به‌دلیل تعطیلات در محور شمال وجود داشت، مجبور شدیم با تأخیر و با پرواز به قائم‌شهر بیاییم و به همین دلیل تعداد جلسات تمرینی ما کم شد.

وی در پایان درخصوص وضعیت به‌کارگیری گلرها در بازی فردا عنوان کرد: ما ۳ گلر داریم، حامد لک، امین رضایی و نیما میرزازاد، بدون شک هر کدام از این گلرها آماده‌تر باشند در ترکیب قرار می‌گیرند، رضایی آماده‌تر از ۲ گلر دیگر بود، با توجه به سن کمش او را مقابل پرسپولیس در آزادی به میدان فرستادم، برای ما فرقی نمی‌کند، ما با این گلرها زندگی می‌کنیم و قطعاً هر کدام‌شان که بهتر باشند، فیکس می‌شوند؛ حامد لک هم پارسال در میان ۳ گلر برتر لیگ بود و سال فوق‌العاده‌ای را در فولاد سپری کرد.

سرمربی نساجی مازندران گفت: قطعاً به لک تذکر دادیم، او اگر قدر خودش را بداند، بهترین گلر ایران می‌شود، رضایی و میرزازاد نیز از آینده‌های نساجی هستند؛ من مثل برخی از مربی‌های ترسویی که خوب بلدند حرف بزنند، نیستم، تا بازی را می‌بازند، می‌گویند به جوانان میدان دادیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز