خبرگزاری کار ایران

لیگ قهرمانان اروپا

صدرنشینی رم در مسکو/ خفاش ها از من بو سبقت گرفتند

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۴۲۵

رم و والنسیا رقبای خود را در هفته چهارم لیگ قهرمانان شکست دادند.

به گزارش ایلنا، شب دوم هفته چهارم مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا با انجام دو بازی آغاز شد.

تیم های زسکا مسکو روسیه و آ اس رم ایتالیا در گروه هفتم در مسکو به مصاف هم رفتند که شاگردان دی فرانچسکو با نتیجه دو بر یک میزبان خود را شکست دادند. کاستاس مانولاس و پلگرینی در دقایق ۴ و ۵۹ و سیگوردسون در دقیقه ۵۰ برای تیم زسکا گلزنان مسابقه بودند. همچنین هورور مگنوسون از زسکا در دقیقه ۵۶ از زمین اخراج شد.

با این نتیجه رم با ۹ امتیاز در صدر جدول ایستاد و زسکا با ۴ امتیاز در رده سوم قرار گرفتند. پلژن و رئال هم باید در این گروه به مصاف هم بروند.

دیگر دیدار ساعت ۲۱:۲۵ هم بین والنسیای اسپانیا و یانگ بویز سوئیس در مستایا برگزار شد که تیم میزبان با نتیجه سه بر یک به پیروزی رسید. 

سانتی مینا در دقایق ۱۴ و ۴۲ و همچنین کارلوس سولر در دقیقه ۵۶ برای والنسیا گل زدند و تک گل تیم حریف توسط روجر آساله در دقیقه ۳۷ زده شد. همچنین سکو سانوگو از تیم سوئیسی در دقیقه ۷۷ اخراج شد.

در گروه هشتم والنسیا با ۵ امتیاز به رده دوم صعود کرد و یانگ بویز هم قعرنشین ماند. یووه و من هم تا دقایقی دیگر به مصاف هم می روند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز