خبرگزاری کار ایران

قطبی: ورزشگاه آزادی، کولوسئوم آسیاست

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۳۴۲

سرمربی سابق باشگاه پرسپولیس پیش از بازی برگشت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره جو استادیوم آزادی صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، افشین قطبی، سرمربی سابق پرسپولیس که سابقه سه سال و نیم سرمربیگری در تیم شیمیزو اس پلاس را در کارنامه دارد، جو استادیوم آزادی را فراموش نمی‌کند و از قهرمانی با سرخپوشان در سال 2008 می‌گوید.

قطبی در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا در آستانه بازی برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا بین تیم‌های پرسپولیس و کاشیما آنتلرز گفت: در بازی نهایی لیگ برتر مقابل سپاهان ما دقیقه 96 گلزنی کردیم و 110 هزار نفر در استادیوم آزادی حضور داشتند. اتمسفر ورزشگاه هیجان انگیز بود. هیچ کلمه‌ای در هیچ زبانی وجود ندارد که بتواند احساس برنده شدن در آن مسابقه را توصیف کند. به عنوان یک سرمربی آسیایی یا بازیکن، بازی در این ورزشگاه یک تجربه فوق العاده است. ورزشگاه آزادی، کولسئوم( بزرگترین تماشاخانه امپراتوری رم) آسیاست. 

قطبی: ورزشگاه آزادی، کولوسئوم آسیاست

من فکر می‌کنم آنها به معنی واقعی کلمه با این واقعیت مبارزه می‌کنند که از شب قبل از بازی مردم در حوالی استادیوم حاضر می‌شوند و ورزشگاه برای مسابقه کاملا پر خواهد شد. صداها در ورزشگاه آزادی شگفت انگیز هستند. این البته با توجه به فشارها و استرس یک چالش برای سرمربیان و بازیکنان پرسپولیس خواهد بود. در ورزشگاه خانگی آنها این فشار را از سوی طرفداران احساس می‌کنند که باید نتیجه بگیرند.

قطبی به راحتی با فرهنگ ایرانی و ژاپنی آشناست. او ادامه داد: شما همچنین درباره تقابل دو فرهنگ بزرگ صحبت می‌کنید. درباره تیم‌های ژاپنی سازماندهی بالاست، در جامعه‌ای که بسیار به هم پیوسته‌اند، آنها محافظه کار هستند، در مقابل فوتبال ایران خیلی خلاقانه است و همه چیز بدیهی است. این مربوط به بازیکنان می‌شود که از خیابان فوتبال حرفه‌ای را آغاز کرده‌اند، بنابراین آنها قادر به ایجاد موقعیت‌هایی هستند که شاید سودمند باشد. 

در نهایت سرمربی ایرانی معتقد است هر تیمی که بتواند به اعصباش مسلط باشد به عنوان قهرمانی دست پیدا می‌کند. قطبی گفت: فکر می‌کنم در هر فینال این به شانس شما بستگی دارد و کسانی که اشتباهات را مرتکب می‌شوند جریمه خواهند شد؛ بنابراین فکر می‌کنم به این نتیجه برسیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز