خبرگزاری کار ایران

پالس های مثبت کریم به سمت انگلیسی ها در سه دقیقه

asdasd
کد خبر : ۶۸۹۰۹۳

کریم انصاری فرد سه دقیقه برای تیم جدیدش بازی کرد و مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، یک سایت انگلیسی زبان به تشریح وضعیت کریم انصاری فرد در این تیم و اولین بازی اش پرداخت: کریم انصاری‌فرد برای نخستین‌بار برای ناتینگهام فارست در بازی شنبه شب برابر شفیلد یونایتد، صدرنشین چمپیونشیپ انگلیس بازی کرد. بازیکنی که برای این بازی باید مدتی منتظر می‌ماند. این ملی‌پوش ایرانی در آخرین روز فصل نقل‌وانتقالات تابستانی از المپیاکوس جدا شد اما به خاطر مشکل دریافت ویزای کار انگلیس باید صبر و تحمل به خرج می‌داد و پیوستش به ناتینگهام فارست تحت تهدید قرار گرفت.

انصاری‌فرد سرانجام هفته گذشته قراردادش را با ناتینگهام فارست تا سال 2020 میلادی امضا کرد. در بازی برابر شفیلدیونایتد که با پیروزی یک بر صفر ناتینگهام فارست پایان یافت از روی نیمکت خارج شد تا در ثانیه‌های پایانی در میدان باشد. به نظر می‌رسد کریم انصاری‌‌فرد حس مثبتی نسبت به خود را میان هواداران تیم جدیدش ایجاد کرد. این بازیکن با قابلیت بازی در تمامی پست‌های تهاجمی در فصل گذشته 18 گل برای المپیاکوس یونان به ثمر رساند و روی کاغذ باید تقویت‌کننده خط حمله ناتینگهام فارست باشد.

در پایان این مطلب آمده است: انصاری‌فرد می‌تواند چشم‌انداز، خلاقیت و کلاسی را ارائه کند تا در رقابت با مورفی، دیگر مهاجم ناتینگهام فارست باشد. حضور انصاری‌فرد می‌تواند باعث  تقویت این تیم با توجه به فشار ایجاد شده روی آیتور کارانکا، سرمربی اسپانیایی برای فصل جاری باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز