خبرگزاری کار ایران

مشکلات قدیمی همچنان دردسر بزرگ رئال مادرید (گزارش)

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۷۸۳

سه امتیاز برای بالا بردن رئال مادرید در جدول همان چیزی بود که پزشک تجویز کرده بود اما طرفداران در سانتیاگو برنابئو می‌دانستند عملکرد تیمشان مقابل رئال وایادولید چیزی نیست که از آن ذوق‌زده شوند.

به گزارش ایلنا، سانتیاگو سولاری، مربی موقت رئال مادرید حالا در دو بازی دو برد کسب کرده است و وینیسیوس جونیور، ستاره جوان رئال هم با حضور در میدان عملکرد تاثیرگذاری داشت اما اینها نمی‌توانند سرپوشی بر مشکلات فراوان رئال بگذارند که همه این مشکلات در بازی برابر وایادولید مشهود بود.

طرفداران ناامید از رئال، مرتبا در اعتراض به عملکرد تیم سوت می‌زدند. آنها تیمشان را برای نخستین بار پس از شکست پنج بر یک مقابل بارسلونا در ورزشگاه خانگی‌شان می‌دیدند، نتیجه‌ای که باعث اخراج خولن لوپتگی و آمدن سولاری شد.

یک نکته مثبت این بازی، پایان بخشیدن به روند پنج بازی بدون پیروزی در لالیگا بود. به جز آن، وینیسیوس جونیور هم به‌عنوان بازیکن جانشین عملکرد خوبی داشت و سرخیو رگیلون هم در پست مدافع چپ، جانشین خوبی برای مارسلو بود.

این مدافع اسپانیایی 21ساله پاس‌های دقیقی می‌داد، سانترهای خطرناکی داشت و در دفاع هم منسجم بود. وینیسیوس 18ساله هم شوتی به سمت دروازه حریف زد که با برخورد به پای کیکو اولیواس وارد دروازه حریف شد.

اینها نکات مثبت بازی بودند اما قهرمان اروپا، دوباره نمایش فاقد شخصیتی داشت. سولاری صددرصد بازی‌هایش را برده است اما پیروزی چهارشنبه برابر تیم دسته‌سومی ملیا ارزش چندانی نداشت و وایادولید هم در بازی با مادرید دو بار توپ را به تیر دروازه زد.

در واقع، رئال نیاز به یک گل‌ به‌ خودی شانسی داشت تا بتواند قفل دروازه حریف را باز کند و سپس سرخیو راموس یک پنالتی را گل و نتیجه را دو بر صفر کرد.

سولاری در این بازی آن مربی نشان نداد که فلورنتینو پرس دوست دارد به‌صورت دایم روی نیمکت داشته باشد. زمانی که گرت بیل تعویض شد، به سولاری بی‌محلی کرد و این نشان می‌دهد سولاری جایگاه یک ستاره را ندارد که بتواند رختکنی را اداره کند که بازیکنان در آن قدرت بسیاری دارند.

راموس پس از شکست تحقیرآمیز در کلاسیکو گفت که بازیکنان مادرید نیاز به مربی سختگیر و منضبطی ندارند که از بازیکنان درخواست احترام داشته باشد اما این شاید چیزی است که رئال مادرید همین حالا به آن نیاز دارد.

کریم بنزما مقابل دروازه باز هم مشکل داشت و یک فرصت طلایی را برای باز کردن دروازه حریف از دست داد، چیزی که باعث شد رونالدو نازاریو، مالک وایادولید نفسی به راحتی بکشد.

از زمانی که این برزیلی سهام عمده باشگاه را خریده، آنها عملکردی درخشان داشته‌اند و در حالی پا به میدان گذاشتند که در جدول، بالاتر از رئال قرار داشتند. اگر این بازی روز دیگری برگزار می‌شد، شاید هر سه امتیاز مسابقه را هم از تیم سولاری می‌گرفتند اما مادرید شانس داشت، چیزی که از لوپتگی رویگردان بود.

زمانی که شوت سرگردان وینیسیوس به اولیواس برخورد کرد و وارد دروازه شد، شاید لوپتگی با خود فکر می‌کرد چرا چنین خوش‌شانسی‌هایی در دوران پنج‌ماهه حضور او در رئال رقم نخورد اما با توجه به عملکرد کلی رئال در این مسابقه پیش از این گل، سولاری بعید است برای مدتی طولانی مربی رئال بماند.

مادرید نیاز به مربی دارد که به بازیکنان انرژی بدهد، به تیم شخصیت ببخشد و تیم را هدفمند کند. این کار آسانی نیست و تا آن زمان، تیم‌هایی مانند وایادولید در حالی پا به مادرید می‌گذارند که می‌دانند می‌توانند پیروز شوند.

منبع: سایت گل

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز