خبرگزاری کار ایران

منشا: نوبت آنهاست که جو استادیوم آزادی را تجربه کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۷۴۱

مهاجم پرسپولیس می‌گوید او و همبازیانش در مقایسه با کاشیما آنتلرز رقبای سرسخت تری را برای رسیدن به فینال لیگ قهرمانان آسیا شکست داده‌اند.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس در بازی رفت مرحله فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز شکست خورد اما بازی برگشت را در استادیوم آزادی میزبانی می‌کند. با دو گل لئو سیلوا و سرجینیوی برزیلی آنها با نتیجه دو بر صفر به پیروزی رسیدند و برای دستیابی به قهرمان یک بازی دیگر را پیش رو دارند.

پرسپولیس در ورزشگاه آزادی نشان داده می‌تواند به نتایج امیدوار کننده‌ای دست پیدا کند؛ آنها الجزیره امارات و الدحیل قطر را شکست داده‌اند و تیم ژاپنی می‌داند کار آسانی در بازی برگشت ندارد.

مهاجم نیجریه‌ای پرسپولیس در گفت و گو با سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این مسابقه اظهار داشت: ما در مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بازی خانگی را از دست نداده‌ایم که این امتیاز خوبی است و بنابراین بهترین چیز این است که تلاش کنید و گلزنی کنید.

منشا: نوبت آنهاست که جو استادیوم آزادی را تجربه کنند

او ادامه داد: به عنوان یک مهاجم امیدوارم من و علیپور در خط حمله کمک کنیم تا به بازی برگردیم. این واقعا برای تیم بسیار مهم است، زیرا واقعا ما به سختی تلاش می‌کنیم تا گلزنی کنیم. ما در برابر بسیاری از تیم‌هایی خوب که بهتر از کاشیما هستند بازی کردیم. من فکر می کنم که السد خیلی بهتر بود. اما فقط این مسئله باقی می‌ماند که ما گل‌های آسانی دریافت کردیم. ما به سختی کار خواهیم کرد و سعی خواهیم کرد همه چیز را در خانه به پایان برسانیم.

منشا افزود: زمانی که به استادیوم کاشیما رسیدیم ما احساس طرفداران آنها را متوجه شدیم، اما اکنون باید بیایند و ببینند که ما در تهران چه داریم؛ ما انتظار داریم که طرفداران ما از ما در فینال حمایت کنند. این یک نتیجه دشوار بود زیرا ما سعی داشتیم نتیجه خوبی را به خانه برگردانیم. ما برای پیروزی سخت تلاش کردیم، اما اکنون فکر می کنم خیلی سخت است زیرا این فینال لیگ قهرمانان آسیا است. در ورزشگاه آزادی ما به طرفدارانمان باور داریم و ما ابتدای سعی می‌کنیم که گل اول را به ثمر برسانیم و پشت سر آن به گلزنی ادامه بدهیم. مهم‌ترین چیز این است که ما رها نمی‌کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز