خبرگزاری کار ایران

همه فکر می‌کنند پولدارترین تیم لیگ برتر هستیم

نورمحمدی: VAR می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند / اشتباهات داوری نبود در جمع چهار تیم برتر بودیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۶۶۳

مدافع پارس جنوبی جم امیدوار است با استفاده از فناوری کمک داور ویدیویی در مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران اشتباهات داوری کمتر شود.

حامد نورمحمدی در گفت و گو با ایلنا، درباره وضعیت مصدومیتش اظهار داشت: قبل از بازی با صنعت نفت آبادان در تمرینات مصدوم شدم و به بازی برابر پیکان نمی‌رسم امیدوارم از بازی بعدی به ترکیب اضافه شوم.

او درباره نتایج اخیر پارس جنوبی گفت: بازی مقابل صنعت نفت حق ما بود که برنده شویم و با بدشانسی محض دو امتیاز خانگی را از دست دادیم و در بازی با سپیدرود هم همه شاهدبودند که مسائل داوری مشهود بود.

مدافع پارس جنوبی درخصوص تصمیمات داوری در فصل جاری گفت: معلوم نبود در بازی با سپیدرود داور چگونه تصمیم می‌گرفت و به نظرم سه امتیاز را به آنها هدیه کرد. چون اگر می‌خواستند عدالت را رعایت کنند آن صحنه اصلا پنالتی نبود و پرچم کمک داور به نشانه آفساید بالا رفته بود.

او ادامه داد: همین که خطای صد در صد روی روح اله سیف الهی را اعلام نکرد؛ از تلویزیون که بازی را تماشا می‌کردم کاملا مشخص بود. ما حتی در زمین خودمان هم مظلوم واقع می‌شویم و حداقل وقتی ما میزبان بازی هستیم نباید داوری علیه مان باشد.امسال خیلی از این مسائل ضرر کردیم و امیدواریم از اینجای فصل به بعد عدالت رعایت شود. به نظرم VAR خیلی می‌تواند به فوتبال ایران کمک کند و اعتراض تیم‌ها به داروی کمتر می‌شود.

مدافع پارس جنوبی درباره مقایسه نتایج فصل گذشته و فصل جاری عنوان کرد: نسبت به سال گذشته 60درصد از تیم ما جدا شدند و با وجود جذب بازیکنان جدید امسال نتایج خوبی گرفتیم و اگر اشتباهات داوری نبود الان در بین چهار تیم بالای جدول بودیم. امسال هم آقای تارتار با توجه به بودجه‌ای که داشتن تیم خوبی جمع کرده‌اند.

نورمحمدی درباره تاثیر وضعیت مالی در نتایج پارس جنوبی گفت: نبود پول ناخودآگاه تمرکز بازیکنان را به هم می‌ریزد و تاثیرگذار است. همه فکر می‌کنند پولدارترین تیم ایران هستیم اما به لحاظ پرداختی‌ها و رقم قراردادها در رده‌های آخر هستیم. امیدواریم که اتفاقات خوب برای ما بیشتر شود و مشکلات حل شود تا تیم ضربه نخورد و این را هم باید بگویم که تیم بدون پول تا یک مقطعه‌ای نتیجه می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز