خبرگزاری کار ایران

تیم باید در نیم ‌فصل تقویت شود

نامجومطلق: جلسات کمیته فنی برای بگو بخند نیست

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۳۷

مجیدنامجومطلق پیشکسوت استقلال و عضو کمیته فنی این باشگاه معتقد است وینفرد شفر می تواند مانند فصل گذشته ابی پوشان را به روزهای اوج بازگرداند.

به گزارش ایلنا، مجید نامجو مطلق پیشکسوت استقلال و عضو کمیته فنی این باشگاه معتقد است وینفرد شفر می‌تواند مانند فصل گذشته آبی پوشان را به روزهای اوج بازگرداند. با نامجومطلق در خصوص شرایط این روزهای استقلال صحبت کردیم

شرایط استقلال این روزها خوب نیست. با این نظر موافقید؟

استقلال در فصل نقل و انتقالات بازیکنان زیادی را از دست داد و باعث شد که ترکیب تیم دستخوش تغییرات زیادی شود. باید قبول کنیم شروع تمرینات هم در ابتدای فصل دیر بود و یکسری ناهماهنگی‌ها به وجود آمد. باید به تیم زمان بدهیم تا شرایطش بهتر شود.

اما فکر نمی‌کنید استقلال زمان زیادی را داشته تا شرایطش تغییر یابد؟

شفر فصل گذشته هم در همین شرایط استقلال را تحویل گرفت و در واقع آشنایی خوبی با چنین بحران‌هایی را دارد. او تجربه بالایی دارد و قطعا در ادامه راه شرایط تیم را تغییر خواهد داد. در واقع الان هم چاره دیگری جز این نداریم و فقط باید حمایت کنیم تا استقلال به روزهای خوبش بازگردد.

نه به عنوان عضو کمیته فنی بلکه به عنوان پیشکسوت استقلال عملکرد خارجی‌های استقلال را چطور ارزیابی کردید؟

به عنوان پیشکسوت استقلال تا اینجای بازی‌ها فقط طارق همام خوب بوده اما بقیه بازیکنان نیاز به زمان دارند. نیومایر و گرو با شرایط هماهنگ نیستند در فوتبال بعضی از بازیکنان هستند مثل تیام که خیلی زود با شرایط جفت می‌شوند بعضی‌ دیگر هم مثل این دو نیاز به زمان دارند.

اما پرویز مظلومی در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود گرو باید نیم‌فصل از استقلال جدا شود؟

ایشان به عنوان پیشکسوت استقلال چنین صحبتی را بیان کرده. امیدوارم آنها تا نیم فصل شرایط خوبی را پیدا کنند و بتوانند به استقلال کمک کنند تا به موفقیت برسند.

جواد زرینچه در مصاحبه‌ای امروز اعلام کرده که اعضای کمیته فنی برای شفر ایجاد مزاحمت می‌کنند؟

از نظر شما ما آیا ایجاد مزاحمت کردیم و یا فقط قصدمان کمک و حمایت کردن است. از روزی که کمیته فنی تشکیل شد، تمام هدفش کمک به تیم بوده است نمی‌دانم چرا جواد زرینچه چنین صحبتی را عنوان کرده است.

شاید به این خاطر بوده که همه اعتقاد دارند اعضای کمیته فنی می‌‌خواهند جای شفر را روی نیمکت استقلال بگیرند.

اصلا چنین چیزی نیست. در همین یکی دو روز شایعه حضور من روی نیمکت استقلال بود که من خودم آن را تکذیب کردم و پیشنهادم هم این بود که اگر قرار باشد کسی به نیمکت اضافه شود، خارج از اعضای کمیته فنی باشد.

به عنوان فردی که همیشه شفاف توضیح می‌دهید آیا واقعا کمیته فنی فقط با شفر جلسه می‌گذارد و در پایان در مصاحبه‌تان اعلام می‌کنید از وی حمایت می‌کنید و یا اینکه واقعا به او تذکراتی را نیز می‌دهید؟

قطعا بحث‌هایی صورت می‌گیرد فقط این نیست که دور هم جمع شویم و هیچ کاری انجام ندهیم. به شما می‌گویم  این جلسات برای بگوبخند نیست بلکه ایرادات تیم هم گفته می‌شود.

روزبه چشمی و فرشاد اسماعیلی هم از سوی وینفرد شفر به صورت موقت از تیم کنار گذاشته شدند.

پاسخ به این سوال در حیطه وظایف کادر فنی و باشگاه است اما بازیکنان باید بدانند که در چه تیم بزرگی بازی می‌کنند. من فکر می‌کنم فقط همدلی به این تیم کمک می‌کند. قطعا در این کار تدبیری بوده است.

به نظر شما استقلال باید در نیم‌فصل تقویت شود؟

قبل از تشکیل کمیته فنی هم گفته بودم تیم باید در نیم ‌فصل تقویت شود. مشکل ما این است در فوتبال بحث شروع فصل خیلی مهم است. همچنین در نقل و انتقالات باید بتوانید عملکرد خوبی داشته باشید.

اگر قرار باشد نفر جدیدی به کمیته فنی اضافه شود، شما ورود می‌کنید؟

قطعا همین طور است. نفر جدید باید با نظر کمیته فنی جذب تیم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز