خبرگزاری کار ایران

حمله به جایگاه پرسپولیس

ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی تبریز اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۵۱۳

استقلال تهران برای بهبود وضعیت جایگاهش در جدول رده بندی به سه امتیاز بازی خارج از خانه مقابل ماشین سازی تبریز نیاز مبرم دارد.

به گزارش ایلنا، در چارچوب مسابقات هفته یازدهم لیگ برتر از ساعت 15 امروز در ورزشگاه بنیان دیزل استقلال تهران به مصاف ماشین سازی رده دوازدهمی قرار می‌گیرد.

آبی پوشان تهرانی که با شکست مقابل السد قطر از راهیابی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا بازمانده بودند، در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی هم در ضربات پنالتی مغلوب سایپا شدند تا تنها شانس کسب یک جام را در فصل جاری پیش روی خود ببیند. اگر استقلال برابر شاگردان رضا مهاجری با تفاضل بیشتر از سه گل برنده شود می‌تواند با 17 امتیاز در رده سوم و بالاتر از پرسپولیس، پشت سر سپاهان اصفهان و پدیده مشهد قرار بگیرد.

استقلال در این مسابقه فرشید اسماعیلی و روزبه چشمی را به دلیل مسائل انضباطی و تصمیم وینفرد شفر، وریا غفوری را به دلیل محرومیت در اختیار ندارد.

در حالیکه سیدمهدی رحمتی رکورد مناسبی در بسته نگه داشتن دروازه استقلال داشت و فصل را پشت سر می‌گذاشت سید حسین حسینی از بازی با سایپا در هفته نهم به ترکیب اضافه شد که یک بازی دیگر در لیگ برتر مقابل سپاهان را تجربه کرد و برابر سایپا در جام حذفی هم در ضربات پنالتی ناکام بود. وینفرد شفر برای این مسابقه از سنگربان با تجربه استفاده کند.

خط دفاعی استقلال با غیبت چشمی، غفوری و منتظری با توجه به بازی گذشت دومرتبه دستخوش تغییر می‌شود و آرمین سهرابیان و محمد دانشگر به عنوان دو مدافع میانی کنار هم خواهند بود. در سمت راست با وجود بازگشت خسرو حیدری از مصدومیت فرشاد محمدی مهر به میدان می‌رود و سمت چپ هم برای حضور میلاد زکی پور مهیاست.

علی کریمی با استراحت در بازی مقابل نارنجی پوشان در جام حذفی آماده بازگشت به ترکیب است و زوج فرشید باقری در میانه میدان خواهد بود. همام طارق، مهدی قائدی و مرتضی تبریزی هم پشت سر الهیار صیادمنش فاز تهاجمی آبی‌پوشان را زهردارتر می‌کنند.

بنابراین ترکیب استقلال مقابل ماشین سازی به شرح زیر است:

سیدمهدی رحمتی، فرشاد محمدی مهر، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، میلاد زکی پور، علی کریمی، فرشید باقری، مهدی قائدی، مرتضی تبریزی، همام طارق و الهیار صیادمنش

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز