خبرگزاری کار ایران

حمله پیشکسوت استقلال؛ اختیار جذب بازیکن را از شفر بگیرید

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۹۲

مدافع سابق استقلال از عملکرد این روزهای این تیم ناراضی است و مدعی است سرمربی آلمانی با انتخاب‌های نادرست خود در آن نقش دارد.

به گزارش ایلنا، رضا حسن زاده، مدافع سابق استقلال و پیشکسوت این باشگاه همچنان از بابت حذف تیم محبوبش از جام حذفی و ناکامی در هفته‌های اخیر ناراحت است.

او در خصوص شرایط این روزهای استقلال با انتقاد از سرمربی آلمانی و چیدمان او برای ترکیب آبی‌ها می‌گوید: خیلی عجیب است که با گذشت ده هفته از لیگ هنوز شفر به ترکیب ثابتی نرسیده است. این اصلا پذیرفتنی نیست. حتی مربیان جوان و کم تجربه هم نخستین کاری که می‌کنند رسیدن به یک ترکیب ثابت است. چطور شفر با این همه تجربه بعد از این همه هفته هنوز به یک ترکیب ثابت در تیمش نرسیده؟ این اصلا توجیه‌پذیر نیست.

پیشکسوت باشگاه استقلال با انتقاد از خریدهای این باشگاه که نتوانسته‌اند آنها را در این فصل یاری کنند می‌گوید: تجربه نشان داده که شفر در نقل و انتقالات عملکرد خوبی نداشته است. اگر ما می‌گوییم در نیم‌فصل دوم چند بازیکن بروند و چند بازیکن بیایند منظورمان این نیست که باز هم شفر بازیکن معرفی کند چون او به اندازه کافی بازیکن معرفی کرده و ما هم ثمرش را دیده‌ایم. باشگاه باید به طور مطلق اختیار نقل و انتقالات را از شفر بگیرد. او فقط می‌تواند پیشنهاد بدهد و کمیته فنی ما باید آنها را تایید یا رد کند.

حسن زاده در ادامه می‌گوید: افراد کوچکی در کمیته فنی استقلال نیستند و هر کدام از آنها می‌توانند سرمربی تیم باشند. باشگاه باید شفر را متقاعد کند که کاری به نقل و انتقالات نداشته باشد و حتی اگر شفر اصرار داشته باشد که همچنان باید نقل و انتقالات زیر نظر مستقیم او باشد، باید بی‌تعارف خودش را برکنار کنند چون او ثابت کرده تخصصی در نقل و انتقالات ندارد. فصل قبل نقل و انتقالات را به شفر و توفیقی سپردند و این هم نتیجه‌اش است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز