خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های بوفون درباره بارسلونا و شانس تصاحب جام با لیونل مسی

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۸۶

جان لوئیجی بوفون، سنگربان پاری‌سن‌ژرمن باور دارد که تیم سابقش یوونتوس امسال جزو مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ قهرمانان فصل جاری است اما تیم خودش هنوز به زمان نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، بوفون در دوران بازیگری‌اش در یوونتوس سه بار به فینال لیگ قهرمانان رسید و هر سه بار بازنده بود اما او معتقد است که امسال هم‌تیمی‌های سابق او می‌توانند به ناکامی طولانی مدت‌شان برای قهرمانی در اروپا پایان دهند.

بوفون در این باره به شبکه اسکای گفت: «امسال لیگ قهرمانان دو سه مدعی اصلی دارد. شما نمی‌توانید بارسلونا را از این جمع کنار بگذارید چون آنها بهترین و گاهی اوقات دومین بازیکن برتر دنیا (لیونل مسی) را دارند. بعد از این تیم قطعاً یوونتوسی است که در چند سال اخیر در سطحی بالا ثبات پیدا کرده و آنها هم یک بازیکن دیگر دارند که بهترین است و گاهی اوقات دومین بازیکن برتر دنیا (کریستیانو رونالدو). بعد از یوونتوس هم تیم‌های دیگری مثل منچسترسیتی هستند که اگر چه سیتی در این تورنمنت کارهای فوق‌العاده‌ای انجام نداده است اما مربی مانند پپ گواردیولا دارد که این تیم را به یکی از مدعیان تبدیل می‌کند.»

بوفون در پاسخ به این سوال که آیا پاری‌سن‌ژرمن هم جزو مدعیان است، گفت: «PSG؟ من باید بگویم که هنوز نه چون برای تصاحب برخی موفقیت‌ها شما باید مسیری خاص را بپیمایید و یک پروژه و تیمی باتجربه داشته باشید. از این حیث من می‌گویم که PSG هنوز در ابتدای راه است و به زمان نیاز دارد. پس تبدیل شدن این تیم به مدعی قهرمانی طول می‌کشد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز