خبرگزاری کار ایران

افشای راز مارسیال توسط دروازه بان دوم منچستر

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۸۵

سرخیو رمرو، دروازه‌بان دوم تیم فوتبال منچستریونایتد قبل از پیوستن آنتونی مارسیال به این تیم، برای دیگر بازیکنان شیاطین سرخ رازی را درباره این بازیکن فرانسوی فاش کرده است.

به گزارش ایلنا، سنگربان آرژانتینی من‌یونایتد قبل از قطعی شدن انتقال مارسیال از موناکو به اولدترافورد به هم‌تیمی‌هایش گفته که این بازیکن جوان به سلاح مخفی تیم قرمزپوش شهر منچستر تبدیل خواهد شد.

رومروی 31 ساله زمانی که در سامپدوریا بازی می‌کرد، یک سالی به صورت قرضی برای موناکو توپ زد و آنجا بود که برای نخستین بار با این بازیکن 22 ساله آشنا شد و بازی‌های او را دید.

او به سایت منچستریونایتد گفت: «این پسر استعدادی ذاتی داشت. شما از تماشای کارهایی که او می‌توانست در تمرینات انجام دهد حیرت‌زده می‌شدید. شما می‌‌توانستید ببینید که این پسر جوان، کلی قابلیت و قدرت دارد. سال 2015، مدت نه چندان زیادی پس از آنکه به منچستریونایتد پیوستم، من داشتم با هررا، داوید دخئا و خوان ماتا گپ می‌زدم و به آنها یک راز را گفتم. به آنها گفتم پسری در موناکو هست به اسم آنتونی مارسیال که مطمئنا به زودی شما درباره‌اش صحبت خواهید کرد و یک ماه بعد او به ما ملحق شد و در همان روز اول در بازی مقابل لیورپول همه را تحت تأثیر قرار داد.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز