خبرگزاری کار ایران

توحید غلامی در گفت و گو با ایلنا:

جدایی ام از استقلال اشتباه بود؛ وقتی من بودم ستاره‌های بزرگی در تیم حضور داشتند

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۴۲۵

هافبک تیم ماشین سازی درباره دیدار با استقلال صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، تیم‌های ماشین سازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در حالی به مصاف هم می روند که چند بازیکن ماشین سازی سابقه حضور در تیم‌آبی پوش تهرانی را دارند. یکی از این نفرات توحید غلامی است. این بازیکن در گفت و گو با ایلنا درباره رویارویی با تیم شفر اظهار داشت:‌ بازی با استقلال نسبت به چند بازی اخیر ما حساسیت بیشتری دارد. همه دوست دارند در برابر پرسپولیس و استقلال خودشان را نشان بدهند و انگیزه دارند. قائدتا نفراتی مثل من که سابقه حضور در یکی از این دو تیم را هم دارند انگیزه برایشان دو چندان خواهد شد.

وی در ادامه افزود: انتظار نداشتیم مقابل داماش ببازیم. ما تیم لیگ برتری بودیم اما متاسفانه چند مهره اصلی خود را هم به همراه نداشتیم. خود من هم سرما خورده بودم و نمی خواستم بازی کنم اما آقای مهاجری کسی را روی نیمکت نداشت و مجبور شدم بازی کنم. متاسفانه نتیجه خوبی نگرفتیم. اما حالا استقلال هم شرایطش بهتر از ما نیست. آنها فشار تماشاچی را هم روی دوش خود حس می کنند. بازیکنان آنها هم به مشکل خورده اند و جو تیمشان به هم ریخته است. هر دوی ما برای خروج از بحران می جنگیم. ما شرایطمان نسبت به هفته های اول بهتر شده است و خدارا شکر نتایج قابل قبولی هم گرفتیم. همین روند را باید در لیگ برتر ادامه دهیم.

وی درباره پنالتی عجیبی که در بازی با داماش از دست داد واحتمال داشت توپ او بعد از سیو دروازه بان دوباره وارد دروازه شود گفت: شرایط بدنی خوبی نداشتم و احساس ضعف می کردم. پنالتی را به من دادند و خودم هم فکر می کردم توپ به گل تبدیل شود اما دروازه بان آنها در عین گمنام بودن واقعا پنالتی گیر بود. ضربه من بدجایی نرفت ولی داشت برمی گشت که گل شود اما از شانس بد من این اتفاق رخ نداد.

هافبک ماشین سازی درباره شرایط تیمش با حضور مهاجری تصریح کرد: آقای مهاجری در این فوتبال کارنامه دار هستند. ایشان با تیمهای سیاه جامگان و پدیده هم نتایج بسیار خوبی را کسب کرده اند. پدیده هم امسال در حالی نتیجه می گیرد که اسکلت بندی شان را رضا مهاجری درست کرده است. من هم شرایطم طوری بود که می خواستم به سپیدرود برگردم و صحبتی هم انجام دادم اما آقای مهاجری از من خواستند که بمانم. دو فصل بود که ایشان من را می خواستند اما نمی شد که باهم همکاری داشته باشیم. خدا را شکر از وقتی ایشان آمده نتایج خیلی خوبی گرفته این. نسبت به اول فصل که امتیازات بدی را از دست دادیم نتایج خیلی بهتر شده است. مشکل ما این است که مقابل تیمهای قوی خوب نتیجه می گیریم اما این نتایج را مقابل تیمهای صعیف تر نمی توانیم تکرار کنیم؛ مثل بازی با داماش.  

وی درباره رویارویی با تیم سابقش و اینکه در زمان حضورش در استقلال به او فرصت چندانی داده نشد گفت: آن دوره ای که من بودم استقلال واقعا بازیکنان بزرگی داشت. مثل الان هم جوانگرایی در کار نبود. من موقعی بازی کردم که 4 یا 5 هافبک در تیم بودند که سه نفر آنها ملی پوش بودند. من فقط 21 سال داشتم. با این حال چند بازی به میدان رفتم اما انتظار داشتم فصل بعد بیشتر بازی کنم. انگیزه های فراوانی هم داشتم اما با تغییر کادر فنی شرایط به گونه ای پیش رفت که دیدم اگر جدا شوم بهتر است. البته که جدایی از استقلال انتخاب درستی نبود. من خودم هم استقلالی هستم. با این حال الان انگیزه فوق العاده زیادی برای این بازی دارم.  

غلامی در پایان درباره داوری های این فصل و مشکلاتی که برای ماشین سازی به وجود آمده اذعان داشت:‌داورهای امسال اکثرا خیلی جوان هستند و زیاد تجربه ندارند. فشار روی آنها زیاد است و اشتباه می کنند. ای کاش از داوران باتجربه تر استفاده شود تا فشارها روی داوری کمتر شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز