خبرگزاری کار ایران

جهانبخش: نتوانستیم چیزی که سرمربی خواست را اجرا کنیم و تاوان دادیم/ می دانستم شروع دشواری خواهم داشت

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۳۴۸

وینگر ایرانی برایتون با سایت این باشگاه صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، علیرضا جهانبخش برای چهارمین هفته پیاپی از ابتدا در ترکیب تیمش بود و برای اولین بار تعویض نشد اما آنها با نتیجه 3-1 به تافی ها باختند و علیرضا هم دچار مصدومیت شد. وی در واکنش به شکست 3 بر یک شب گذشته تیم فوتبال برایتون در خانه اورتون در هفته یازدهم لیگ برتر انگلیس به سایت رسمی باشگاه برایتونگفت: اورتونی‌ها شایسته پیروزی بودند چون بهتر از ما بازی کردند. ما نیمه اول کارمان را به خوبی انجام دادیم، موقعیت‌هایی هم روی دروازه حریف خلق کردیم و نتیجه را به تساوی یک بر یک کشاندیم، اما در نیمه واقعاً نتوانستیم چیزی که سرمربی از ما خواسته بود را به اجرا بگذاریم.

وی افزود: ما نتوانستیم به خوبی مالکیت توپ و میدان را در اختیار داشته باشیم و تاوانش را هم دادیم. از حیث دفاع تیمی، ما به مانند سه بازی قبلی نبودیم. هواداران  به خاطر چند بازی اخیر انتظار بیشتری از ما داشتند اما متأسفانه نتوانستیم انتظارات آنها را برآورده کنیم. همه ما سخت تلاش کردیم تا وظیفه‌مان را انجام دهیم، اما در این کار موفق نبودیم.  

بال ایرانی برایتون در بخش دیگری از صحبت‌هایش خاطرنشان کرد: این چهارمین بازی که از ابتدا در ترکیب برایتون قرار گرفتم اما همچنان در حال وفق دادن خود با این تیم در هر بازی هستم. امیدوارم بتوانم دقایق بیشتری برای برایتون بازی کنم، اما می‌دانستم که شروع دشواری در اینجا خواهم داشت.

علیرضا جهانبخش تصریح کرد: لیگ برتر، لیگی متفاوت و سرعتی‌تری است. باید خودم را با این شرایط وفق دهم و این از هر چیزی مهمتر است. البته انتظار بیشتری از خودم دارم. امیدوارم بتوانم با انجام بازی‌های بیشتر، عملکرد بهتری برای برایتون داشته باشم.

بال تیم ملی فوتبال کشورمان در پایان تأکید کرد: ما اخیراً عملکرد خوبی داشته‌ایم و دو بازی خارج از خانه و یک بازی خانگی را با پیروزی پشت‌سر گذاشته‌ایم، اما نیاز به کسب امتیازات در هفته آینده داریم که این برای ماندن ما در فرم و شکل خوب‌مان خیلی اهمیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز