خبرگزاری کار ایران

شرایط مشابه استقلال - پدیده

منصوریان - مهاجری؛ شفر - مهاجری؛ باز هم دست‌های عاشقانه؟

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۲۴۷

استقلال در شرایط مشابه فصل قبل به مصاف شاگردان رضا مهاجری خواهد رفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، شرایط این روزهای استقلال شباهت زیادی به فصل گذشته این تیم دارد که تحت هدایت علیرضا منصوریان نتایج قابل قبولی در لیگ کسب نمی‌کرد و رفته رفته صدای اعتراض هواداران بلند شد.

منصوریان مرد محبوب سکوهای استقلال بود که با درخواست و فشار هواداران جذب شد و در اولین فصل حضورش هم توانست قابل قبول عمل کند ولی در فصل دوم حضور وی روی نیمکت، انتقادات شروع شد و کار به خداحافظی زودهنگام با نیمکت آبی‌ها برسد.

استقلال در هفته پنجم فصل گذشته در ورزشگاه آزادی میزبان پدیده‌ای بود که هدایتش را رضا مهاجری بر عهده داشت. آبی‌پوشان در ورزشگاه آزادی و مقابل چشم هوادارانشان 2-0 از حریف خود شکست خورده بودند و هرچه به پایان بازی نزدیک می‌شدیم صدای اعتراضات بلند می‌شد و در دقایق پایانی این فشار‌ها به حدی بود که منصوریان را در شوک و بهت فرو برد. سرمربی‌آبی‌ها به سمت نیمکت پدیده رفت و ثانیه‌های پایانی بازی را دست در دست رضا مهاجری به نظاره نشست. اتفاقی که سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه شد و تا مدت‌ها پس از بازی در مورد آن بحث می‌شد.

منصوریان تنها 2 هفته پس از آن بازی روی نیمکت استقلال دوام آورد. بعد از بازی با پدیده دور از چشم هوادارانش در جم به پارس باخت و هفته بعد از آن به تساوی خانگی مقابل ذوب‌آهنِ قلعه‌نویی بسنده کرد تا نشست خبری سرمربی استقلال پس از بازی به محل اعلام استعفای او تبدیل شود.

استقلال در حال حاضر با هدایت شفر بازهم در شرایطی مشابه فصل گذشته به مصاف تیمِ مهاجری می‌رود. این بار در تبریز و برابر ماشین سازی. آبی‌پوشان آخرین بازی‌شان در لیگ با شکست برابر سپاهان همراه بود و پس از آن با شکست برابر سایپا از جام حذفی کنار رفتند و در پایان بازی انواع و اقسام شعارها علیه بازیکنان و کادرفنی سر داده شد.

اگرچه مدیریت باشگاه و کمیته فنی از شفر اعلام حمایت قاطعانه کردند ولی وقتی هوادار ناراضی است زیاد نمی‌توان با آن مقابله کرد و اگر نتایج استقلال بهبود پیدا نکند شفر هم روی نیمکت آبی‌ها دچار مشکل خواهد شد.

باید دید این بار استقلال برابر تیم مهاجری با یک نتیجه خوب از زیر فشارها خارج می‌شود و یا سرمربی کنونی ماشین‌سازی برای یک بار دیگر سرمربی آبی‌ها را به درب خروجی باشگاه نزدیک می‌کند. شاید دست یاری شفر هم به سوی مهاجری دراز شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز