خبرگزاری کار ایران

آخرین وضعیت مصدومان سپاهان؛

تلاش برای رساندن کی‌روش استنلی، ایرانپوریان و خالد شفیعی به بازی با سایپا

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۱۲۳

کادرفنی سپاهان در تلاش هستند تا بازیکنان مصدومشان را به بازی برابر سایپا برسانند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، سپاهان روز جمعه هفته جاری باید دیدار هفته یازدهم خودش را مقابل سایپا در ورزشگاه نقش جهان برگزار کند و در حالی به مصاف این تیم می‌رود که چند بازیکن این تیم در درگیر مصدومیت هستند. با توجه به غیبت کیانی، مهرداد محمدی و عزت‌اله پورقاز به دلیل محرومیت، دست سپاهان در چینش بازیکن در این دیدار کمی تنگ است و به همین دلیل رسیدن مصدومان اهمیت ویژه‌ای برای کادرفنی دارد. وضعیت مصدومان سپاهان از زبان مهدی صدیقی، فیزیوتراپ سپاهان در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا:

 

* محمد ایرانپوریان که مصدومیتش از ناحیه عضله چهارسر ران است، دچار کشیدگی و پارگی عضله شده بود که این مصدومیت تا حد زیادی رفع شده و وی نرم‌دوی را از دو روز قبل شروع کرده است. وی همزمان کارهای بدنسازی خود را برای آمادگی هرچه‌ زودتر انجام می‌دهد ولی بعید است به بازی روز جمعه برسد و حضور او مقابل سایپا ریسک مصدومیت دوباره دارد.

 

* خالد شفیعی از ناحیه کمر دچار مشکل شده بود که باعث شد دیدار اخیر مقابل مس کرمان را از دست بدهد. وی تحت درمان است و به زودی به تمرینات گروهی دوباره اضافه خواهد شد و به احتمال زیاد برای بازی با سایپا مشکلی در همراهی سپاهان نخواهد داشت.

 

* میلاد سرلک که عمل فتق انجام داده بود در چند دیدار اخیر سپاهان غایب بود ولی او هم چند روزی است که نرم دوی را آغاز کرده و به مرور به تمرینات گروهی اضافه شده تا شرایط بازی پیدا کند. سرلک به طور قطع در بازی با سایپا غایب است و در نبود کیانی سپاهان هافبک دفاعی دیگر خودش را هم در اختیار ندارد.

 

* استنلی کی‌روش، مهاجم گلزن برزیلی سپاهان در دیدار مقابل مس کرمان از ناحیه کتف دچار مصدومیت جزئی شد و مشکل او جدی نیست و پس از چند جلسه کارهای درمانی به طور کامل بهبود پیدا خواهد کرد. او برای بازی با سایپا مشکلی ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز