خبرگزاری کار ایران

خونه به خونه - شهرداری ماهشهر؛ جدال قعرنشینان

asdasd
کد خبر : ۶۸۸۰۰۴

خونه به خونه بابل در هفته یازدهم لیگ یک، به مصاف تیم شهرداری ماهشهر خواهد رفت.

به گزارش ایلنا، از نقاط مشترک دو تیم، مشکلات مالی و وضعیت وخیم آنها در این فصل لیگ یک می‌باشد. درحالی که خونه به خونه و شهرداری ماهشهر فصل قبل از لحاظ مالی شرایط مطلوبی داشتند، در این فصل اما چندان وضعیت مناسبی ندارند و به همین دلیل نیز نتایج خوبی کسب نکرده‌اند و در انتهای جدول قرار دارند.

بابلی‌ها در بازی‌های خانگی باحضور هوادارانش نتایج خوبی کسب کرده و در آن سو نیز شهرداری ماهشهر در بازی‌های خارج از خانه، بهتر از بازی‌های خانگی نتیجه گرفته است. شرایط دو تیم یکسان است و کارشناسان تساوی این بازی را پیش بینی کرده‌اند.

این دو تیم تاکنون 2 بار به مصاف هم رفته‌اند. در دیدار رفت، خونه به خونه موفق شد شهرداری ماهشهر را در جنوب 2-1 شکست دهد و در دیدار برگشت نیز بابلی‌ها بانتیجه 3-0 موفق شدند ماهشهری‌ها را شکست دهند.

شهرداری ماهشهر از 8 بازی، یک پیروزی، سه تساوی و چهار شکست در کارنامه خود ثبت کرده است و در این 8 دیدار نیز، 4 گل زده و 9 گل نیز دریافت کرده است و با 6 امتیاز در رده چهاردهم جدول قرار دارد. خونه به خونه نیز از 9 بازی، 1 پیروزی، 2 تساوی و 6 شکست در کارنامه دارد و در این 9 دیدار، 5 گل زده و 14 گل نیز دریافت کرده است و با 5 امتیاز در رده پانزدهم جدول ایستاده است.

گفتنی است دیدار دو تیم از ساعت 15 در ورزشگاه شهدای سیمرغ کیاکلا برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز