خبرگزاری کار ایران

نیمه اصلی بازی در تهران است

کامیابی نیا: خطاهای داور خنده دار بود؛ هنوز امید داریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۸۳۱

هافبک پرسپولیس می‌گوید سرخپوشان هنوز برای بازی برگشت شانس دارند و بازی اصلی در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، کمال کامیابی‌نیا پس از واگذار کردن نتیجه بازی رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا برابر کاشیما آنتلرز گفت: ما در نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم، این بازی فینال آسیا بود، کاشیما هم تیم خوبی بود ولی در نیمه دوم روی 2 اتفاق گل خوردیم. نیمه اصلی بازی در تهران است و این تیم تیمی نیست که نتوانیم آنها را شکست بدهیم.

او ادامه داد: درست است که 2 گل خوردیم ولی توانایی بردن آنها را داریم. امیدوارم با حمایت هواداران بتوانیم این تیم را شکست بدهیم.

هافبک پرسپولیس درباره عملکرد داوری ژاپنی این دیدار گفت: داوری خیلی بد بود، او خطاهای خنده‌دار می‌گرفت و مربی آنها هم مرتب اعتراض می‌کرد؛ در کل جو داوری به نفع آنها بود. اخراج نعمتی هم سختگیرانه بود و اگر می‌دانست سیامک کارت زرد دارد به او کارت دوم را نمی‌داد.

بازیکن پرسپولیس درباره اینکه سرخپوشان از موقعیت‌هایشان به خوبی استفاده نکردند، گفت: در نیمه اول آنقدر قلدر بازی کردیم که در نیمه دوم افت کردیم. از نظر ساعت هم دچار مشکل شده بودیم. من در تهران ساعت 11 شب می‌خوابیدم ولی در اینجا به خاطر فاصله زمانی ساعت 4 صبح از خوب می‌پریدم. کار در تهران سخت است ولی باید حریف را شکست بدهیم، ما امید داریم که برنده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز