خبرگزاری کار ایران

دست‌نشان: بدشانسی آوردیم و حذف شدیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۳۷

نادر دست‌نشان، سرمربی تیم فوتبال مس کرمان بدشانسی را یکی از دلایل شکست تیمش مقابل سپاهان دانست.

به گزارش ایلنا، نادر دست‌نشان پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی مقابل سپاهان در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: بازی سنگینی بود و مقابل تیم بسیار بزرگی با بازیکنان باتبحر بالا قرار گرفته بودیم. خوشبختانه بچه‌های ما توانستند برنامه‌های تاکتیکی‌مان را انجام دهند و خط دفاعی ما به مهاجمان تیم سپاهان اجازه نداد کار کنند. به نظر من اگر دچار بدشانسی نمی‌شدیم می‌توانستیم پیروز میدان شویم. ما در وقت اضافه هم موقعیت خوب داشتیم.

وی ادامه داد: امروز بعد از سال‌ها ورزشگاه باهنر مملو از هوادار شد و این مسئله را مدیون بازیکنان خوبمان هستیم. بازیکنان‌ مس، هم فوتبال غیرتمندانه‌ای بازی کردند و هم یک فوتبال باهوش مقابل یکی از تیم‌های مدعی قهرمانی در لیگ برتر انجام دادند و توانستند آنها را مهار کنند. در ضربات پنالتی در عین حال که بچه‌ها خوب پنالتی زدند نتوانستیم نتیجه لازم را بگیریم. دروازه‌بان ما هم که تعویضی به زمین آمد کارش را خوب انجام داد، در عین حال که دروازه‌بان اصلی‌مان هم خوب بازی کرد. در مجموع از همه تیم چه بازیکنان اصلی و هم از بازیکنان ذخیره تشکر می‌کنم.

وی درباره تعویض دروازه‌بان‌ در دقایق پایانی گفت: مهدی اسلامی در همه تمرینات پنالتی‌ها را خوب می‌گرفت. اگر ریسک نمی‌کردم شاید بعدا پشیمان می‌شدم. اسلامی سعی‌اش را کرد و آماده هم بود و در پنالتی‌ها تشخیص‌اش خوب بود ولی به هر حال نتوانست موفق باشد.

سرمربی تیم فوتبال مس کرمان عنوان کرد: برای ما مهم بازی‌های لیگ دسته اول است و نگران بازی‌مان با مس رفسنجان هستیم. امروز هم بازی سنگینی انجام دادیم،  اگر قرار باشد در جام حذفی با تمام قوا شرکت نکنیم یک داستان داشتیم و اگر هم قرار بود شرکت کنیم باید برای مردم استان افتخار درست می‌کردیم. فکر می‌کنم همه از ما راضی باشند و از آنهایی هم که راضی نیستند عذرخواهی می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز