خبرگزاری کار ایران

قضاوت در لیگ برای فغانی راحت‌تر شده

نکونام: 6 موقعیت صد در صد گلزنی داشتیم / فرق نساجی و پدیده سه گل نبود

کد خبر : ۶۸۷۵۳۰

سرمربی نساجی مازندران را فرصت سوزی شاگردانش در دیدار مقابل پدیده مشهد گله‌مند است.

به گزارش ایلنا، جواد نکونام سرمربی نساجی مازندران بعد از بازی پدیده در کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد:

فرق ما سه گل نبود

به تیم پدیده تبریک می گویم. می دانستیم که پدیده روی یک موقعیت گل می زند و بازی را برای حریف مشکل می‌کند. سازماندهی تیم ما خوب است ولی متاسفانه یک لحظه سازماندهی تیم بهم ریخت و یک لحظه غفلت کردیم تا گل بخوریم. بعد از آن بازی تحت کنترل ما بود. در نیمه دوم هم کلا بازی در کنترل نساجی بود. متاسفانه برای گل زدن نمی دانم چکار کنیم، دیگر خودم نمی توانم به زمین بروم. 6 بازیکن جلوی ما حداقل یکی یک موقعیت صد در صد گل را خراب کردند. بعد از یک بر صفر موقعیت های زیادی داشتیم. منتهی دوباره روی یک ضد حمله و اشتباه فردی گل خوردیم. ما این فرصت را به پدیده دادیم که به گل برسند. نتیجه بازی سه بر صفر شد ولی فرق ما سه گل نبود و نه حتی برد پدیده. تیم ما خیلی خوب بازی کرد. موقعیت های زیادی خراب کردیم. وقتی جلوی تیم صدر جدول اشتباه می کنید، همین اتفاق می افتد.

هیچی تیمی مثل ما پدیده را اذیت نکرد

تغییر تاکتیک ما این بود که سه فوروارده کنیم. امروز از هر سه فوروارد خود استفاده کردیم. دیدم اولی گل نمی زند، دومی و سومی را آوردم. متاسفانه عین سه بازیکن فوروارد ما به موقعیت گل رسیدند. سجاد آشوری هم باید برای مهاجم ها موقعیت خلق کند و خودش هم گل بزند. به نظرم تعویض هایمان خوب کار کردند ولی وقتی گل نزنی فایده ای ندارد. ما 5 بازی قبلی پدیده را آنالیز کردیم. هیچ تیمی به اندازه ما آنها را اذیت نکرد ولی خوب بازی کردن کافی نیست. در لیگ برتر کنار خوب بازی کردن و خلق موقعیت باید گل هم بزنید. 

قضاوت در لیگ برای فغانی راحت تر شده

فغانی فوق العاده سوت زد. او در جام جهانی، جام بین قاره ای و هر جای دیگر قضاوت کرده فوق العاده بوده به همین خاطر قضاوت در لیگ برتر برای او راحت تر شده است. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز