خبرگزاری کار ایران

مرزبان: علی‌رغم بازی نچندان خوب برنده شدیم/ مجبوریم 5 بازیکن خودمان را کنار بگذاریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۵۱۵

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان گفت: امروز یکی از بازی‌های نه چندان خوب ما بود که بردیم.

به گزارش ایلنا، علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال مسجد سلیمان در نشست خبری بعد از بازی با استقلال خوزستان گفت: با توجه به شرایط سختی که داشتیم و اینکه هفته‌هاست با کیفیت بازی می‌کنیم و نمی‌بریم اما آثار آن را روی بازیکنان می‌بینیم. با استرسی که وجود دارد و به هواداران و مسئولان وارد می‌شود سعی کردیم به حاشیه‌ها اهمیت ندهیم و کار را اصولی جلو ببریم. امروز یکی از بازی‌های نه چندان خوب ما بود که بردیم.

وی افزود: نیمه دوم بازیکنان و پرچمداران ما از روی استخوان خود رد شدند و هر چه در توان داشتند گذاشتند. گلهای به موقعی زدیم. استقلال خوزستان با توپ‌های بلند در نظر داشت ما را تحت فشار بگذارد و شانس‌های خوبی هم داشت اما ما مبارزه بی امانی داشتیم. این برد می‌تواند کمک کند تا حرکتی را که برای فرم بدنسازی و قدم رو به جلو نیاز است، برداریم و نتایجی را بگیریم که نفت و ایل بختیاری را در لیگ نگه داریم.

مرزبان درباره تغییرات تیمش در نیم فصل دوم، خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات بزرگ ما نیمکت است. دستمان بسته است و کیفیت لازم را هم نداشتیم. باید نیمکت را از بازیکنان با کیفیت پر کنیم البته این موضوع به شرایط باشگاه بستگی دارد که دستمان را باز کرده و عسل ها را برداریم! در گذشته یک مربی آمد و یکسری بازیکن جذب کرد بعد مربی دیگری آمد و او هم بازیکنان دیگری را گرفت. بازیکنان با دو فلسفه مختلف کار کردند و الان بحث ترمیم مطرح است. ما باید به شخصیت بازیکنان و خانواده‌های آنها احترام بگذاریم. 5 نفر را قرار است از لیست بیرون بگذاریم که این جدایی باید با آرامش باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز