خبرگزاری کار ایران

نورالهی و خلیل زاده مشکلی ندارند

گرشاسبی: هواداران دعا کنند دل همه شاد شود / از باشگاه کاشیما درخواست کردیم به ما بلیت بدهند

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۴۰۲

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: سفارت هم طی هماهنگی که ایجاد کرده است تعداد از تماشاگران می‌آیند. ما از باشگاه کاشیما خواستیم به ما بلیت بدهند تا در اختیار طرفداران قرار بدهیم.

به گزارش ایلنا، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با برنامه ورزشگاه درباره حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا و رویارویی با کاشیما، اظهار داشت: تعدادی از بچه‌های پشتیبانی و امید با اکومونی به ژاپن رفتند اما ترکیب اصلی و کادرفنی با بیزینس راهی این کشور شدند. تا الان 600 بلیت ایرانی برای حضور در وززشگاه تهیه و پیش بینی شده 1000 نفر به ورزشگاه بیایند. سفارت هم طی هماهنگی که ایجاد کرده است تعداد از تماشاگران می‌آیند. ما از باشگاه کاشیما خواستیم به ما بلیت بدهند تا در اختیار طرفداران قرار بدهیم.

او درباره وضعیت احمد نوراللهی گفت: وضعیت نوراللهی خوب است و در جلسه تمرینی هم بود. او مثل بقیه بازیکنان تمرین کرد. نوراللهی مشکلی ندارد. شجاع هم مشکلی برای بازی ندارد و فردا باید همه خود را نشان دهند.

مدیرعامل پرسپولیس در پایان گفت: بازیکن برزیلی کاشیما که می‌گفتند مصدوم است خوب تمرین کرده و مشکلی برای بازی فردا ندارد. هواداران دعا کنند فردا تیم بازی خوب از خود به نمایش بگذارند و دل همه شاد شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز