خبرگزاری کار ایران

اعتراف سرمربی تیم ملی ژاپن درباره پرسپولیس همراه با یک توصیه ویژه

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۲۳۰

سرمربی تیم ملی ژاپن درباره بازی دو تیم کاشیما آنتلرز و پرسپولیس صحبت کرد.

به گزارش ایلنا، هاجیمه موری‌یاسو سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن مصاحبه‌ای با سایت AFC‌ انجام داده و در آن به سخت بودن کار نماینده کشور در مصاف با شاگردان برانکو ایوانکوویچ صحبت کرده است. وی در این باره اظهار داشت: به عنوان یک ژاپنی، من قطعاً خواهان قهرمانی کاشیما هستم اما باید اعتراف کنم که پرسپولیس هم حریف لایقی است و به اندازه کاشیما شانس قهرمانی دارد.

به عقیده موری‌یاسو، اینکه دو تیم برای اولین بار حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه می‌کنند، بر جذابیت آنها می‌افزاید. وی ادامه داد: کاشیما و پرسپولیس هر دو تیم‌های با تاریخچه درخشان هستند و می‌خواهند قهرمانی آسیا را در افتخارات‌شان اضافه کنند. به همین دلیل کاشیما باید از امتیاز میزبانی بازی رفت نهایت استفاده را ببرد. آنها باید یک پیروزی قاطع کسب کنند و از این رو خیلی مهم است که گل نخورند چون پرسپولیس وقتی در خانه بازی می‌کند تیمی بسیار قوی است.

سرمربی تیم ملی فوتبال ژاپن افزود: بردن در خانه برای کاشیما خیلی مهم است چون پرسپولیس تیمی بسیار قدرتمند و دارای بازیکنان با توانایی‌های فردی بالاست. اگر کاشیما بتواند در بازی رفت برد خوبی کسب کند، من هم مطمئنم که می‌تواند قهرمان شود اگرچه در دور برگشت بازی سختی در تهران در انتظارش خواهد بود.

اگر کاشیما قهرمان شود، جام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا در ژاپن می‌ماند چرا که فصل گذشته هم دیگر نماینده این کشور، اوراوا ردز قهرمان شده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز