خبرگزاری کار ایران

دکتر حمید حمزلو مدیر عامل باشگاه اکسین البرز:

عشق و علاقه به فوتبال و استان البرز سبب ورود به این عرصه شد/ نام اکسین را از امروز ریحان البرز بخوانید

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۱۴۷

تیم فوتبال اکسین البرز این روزها درگیر و دار تغییر نام باشگاه است.

به گزارش ایلنا، دکتر حمید حمزلو طی مصاحبه ای که با خبرنگار ما داشت اعلام نمود که از این پس نام اکسین را ریحان البرز بنامید.

وی گفت: عشق و علاقه به فوتبال و استان البرز سبب ورود به جامعه ورزشی شده است.

مدیر عامل باشگاه اکسین البرز ضمن تشکر از حمایت جامعه فوتبال البرز به ویژه هیات فوتبال استان اظهار داشت: ما معتقدیم که مجموعه اکسین البرز از پتانسیل بالایی برخوردار است و دارای بازیکنانی با توانایی و ظرفیت فنی بالایی است که قدرت حضور در لیگ برتر  کشور را دارند.اکسین البرز با حمایت مردم و مسئولان توانایی درخشش در سطوح بالای فوتبال کشور را دارد.

حمید حمزلو در مورد تغییرات مدیریت این تیم گفت: این باشگاه دچار تغییرات بسیار زیادی در سطوح مدیریتی و فنی شده است که در آیند و با عنایت به فاکتور زمان علاقه مندان شاهد اثرات مثبت آن خواهند بود.

مدیر عامل باشگاه اکسین البرز در پایان اضافه کرد:این باشگاه به زودی با طی کردن مراحل قانونی به ریحان البرز تغییر نام خواهد داد که متعلق به مردم استان البرز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز