خبرگزاری کار ایران

قاسمی: امسال به کسب سهمیه آسیایی امیدواریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۷۱۰۵

کاپیتان تیم فوتبال پیکان امیدوار است این فصل شاگردان مجید جلالی به سهمیه لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کنند.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه پیکان، آرمان قاسمی کاپیتان تیم فوتبال پیکان درمصاحبه‌ای به سوالات خبرنگار باشگاه قبل از دیدار حساس با تراکتور‌سازی پاسخ داد

_نظرتون رو در مورد بازی با تراکتورسازی بگویید و با توجه به اینکه این بازی جدال تیمهای چهارم و پنجم جدول است و در صورت پیروزی هر یک از دو تیم میتوانند تا رده سوم صعود کنند. 

با توجه به تمریناتی که این هفته و بعد از بازی با ذوب آهن داشتیم شرایط تیم رفته رفته بهتر شد و الان میتوانم بگویم که تقریبا به آمادگی کامل رسیدیم، متاسفانه در بازی قبل هم بخاطر دوری یک ماهه از شرایط خاص مسابقه و هم بعلت شرایط خاص اب و هوایی اصفهان آمادگی کامل نداشتیم ولی خب گرفتن یک امتیاز در اصفهان هم بد نبود. 

در مورد تراکتور‌سازی هم باید بگویم که این فصل بازیکنان بزرگ و با تجربه‌ای به این تیم پیوستند که شرایط خوبی را برای آن‌ها بوجود آوردند ولی به هر حال مطمئن باشید که اسمها درون زمین بازی نمیکنند کمااینکه ما هم بازیکنان خوبی داریم و تو این چند ساله نشان دادیم که تیمی یکدست داریم. به امید خدا با انرژی وارد زمین می‌شویم و مطمئن باشید که برای گرفتن سه امتیاز میجنگیم. 

_بخاط فیفا دی و همچنین قبول لغو بازی با پرسپولیس از سوی پیکان بعلت حضور در نیمه نهایی باشگاه‌های آسیا، تیم حدود یک ماه از شرایط مسابقه دور بود آیا توانستید این مشکل رو که در این مقطع فقط برای پیکان به وجود آمد رو پشت سر بگذارید؟ 

بحث حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا یه بحث ملی بود و خیلی وقت بود که هیچ تیم ایرانی نتوانسته بود به این رده در آسیا برسد و درست است که ما از این وقفه طولانی لطمه خوردیم ولی رسیدن پرسپولیس در فینال آسیا برای همه ایرانیها خوشایند بود. انشاله با انجام بازیهای آینده دوباره به روند آمادگی قبل برخواهیم گشت. 

_نظرتون در مورد بازیکنان جوان پیکان که اخیرا سهم زیادی هم در ترکیب تیم ملی امید داشتند چیست؟ آیا حضور آن‌ها به تیم کمک میکند؟ 

سیاست‌های فوتبالی باشگاه پیکان از همان ابتدا مبنی بر بازیکن‌سازی بوده کما اینکه خیلی از این بازیکنان که در پیکان پرورش یافتند در تیمهای بزرگ مشغول بازی هستند و خیلی‌ها هم علی رغم داشتن پیشنهاد در پیکان ماندند و در کل باید بگویم که آکادمی فوتبال پیکان جز یکی از بهترین آکادمی‌های بازیکن ساز هم در رده باشگاهی و هم در رده ملی بوده‌اند. حضور این بازیکنان جوان هم به تیم کمک کرده و هم رقابتی بین دیگر بازیکنان جوان بوجود آورده است. 

_اگه بخواهید یکی از آن‌ها را نام ببری که خیلی موفق بوده چه کسی را مثال میزنید؟ 

اسم خاصی رو نمیتوانم مثال بزنم چون همه این بازیکنان در پست‌های تخصصی خودشان بازیکنان خوبی هستند که هم به تیم ملی هم به باشگاه کمک می‌کنند. امیر روستایی، محمد خدابنده لو، ابوالفضل رزاق پور، نادر محمدی، مهدی امینی، علیرضا کوشکی، فرزان دانا و ... . بازیکنان رده امید ما هستند که آینده روشنی انتظار آن‌ها را میکشد.

_بنظر شما پیکان این فصل میتواند سهمیه آسیایی را کسب کند؟ 

ما در این دوسال برای گرفتن سهمیه جنگیدیم ولی خب متاسفانه به خاطر عدم تمرکز و خودباوری موفق نشدیم اما امسال خیلی انگیزه داریم که نه تنها سهمیه بگیریم حتی به جایگاهی بالاتر از اون هم فکر میکنیم چون معتقدم این فصل هم تیم و هم باشگاه پتانسیل رسیدن به این جایگاه رو دارند و به امید خدا این فصل بهش خواهیم رسید. 

_سال سومی است که با مجید جلالی کار میکنی بنظرت این مربی توانسته تغییری در شرایط پیکان ایجاد کند؟ 

نه در فوتبال ایران بلکه همه جای دنیا سال سوم سال نتیجه گیری تیمهاست و تیمهایی که ثبات دارند و مربیان و تا حدودی اسکلت تیمشان را حفظ میکنند نتیجه میگیرند خب خدارو شکر ما با مجید جلالی در دو سال گذشته عملکرد خوبی داشتیم و با دو مقام ششمی تقریبا میشود گفت که نتیجه رضایت بخشی را گرفتیم و تا حدودی هم نتایج ناخوشایند گذشته پیکان رو فراموش کردیم. انشااله با شناختی که آقا مجید از بچه‌ها پیدا کرده و با همدلی و انگیزه‌ای که همه تیم دارند این فصل موفق‌تر از دو فصل قبل عمل خواهیم کرد. 

_و صحبت آخر؟ 

در پایان تشکر میکنم از مدیریت کارخانه ایرانخودرو، مدیر عامل باشگاه، اعضای هیات مدیره و همه پرسنل پیکان که مانند یک تیم پشتیبان همه تلاش خودشان را میکنند که ما در آرامش کارمان رو ادامه دهیم و به خصوص تشکر ویژه از کارگران زحمتکش ایرانخودرو میکنم که با زحماتشان شرایطی را مهیا کرده‌اند که ما در این سمت اتوبان راحت‌تر کار بکنیم و امیدوارم که بتوانیم در پایان این فصل جواب همه زحماتشان را با گرفتن یک نتیجه خوب بدهیم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز