خبرگزاری کار ایران

ذهن هواداران نسبت به گرو منفی است

مظلومی: بازیکنان شکست مقابل سپاهان را فراموش کنند

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۳۸

سخنگوی کمیته فنی استقلال معتقد است دوران حضور گرو در استقلال به پایان رسیده و باشگاه باید هرچه زودتر با این بازیکن توافق کند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرویز مظلومی سرمربی سابق آبی‌ها سیاست باشگاه را حمایت از شفراعلام کرد و پیش‌بینی کرد استقلال هرچه زودتر به روزهای خوبش باز خواهد گشت. او در گفتگو با ایلنا در این خصوص بیشتر توضیح می‌دهد:

* باخت بدی را مقابل سپاهان تجربه کردید.

 حق استقلال در این بازی باخت نبود. یک پنالتی به نفع آبی‌پوشان گرفته نشد در حالی که داور می‌خواست یک پنالتی الکی هم برای تیم مقابل بگیرد که کمک داور در آن صحنه شجاعت به خرج داد. یک توپ هم که به تیر دروازده خورد. استقلال در نیمه اول عملکرد خیلی خوبی داشت حتی چند موقعیت گلزنی هم داشت که استفاده نکرد. سپاهان یک موقعیت داشت و توانست از همان یک موقعیت به گل برسد.

* شما در مصاحبه‌ای گفته بودید گرو باید به فکر رفتن باشد.

منظورم از این حرف این بود که مسائل روحی و روانی روی این بازیکن تاثیر منفی گذاشته است و دیگر نمی‌تواند شایستگی خودش را نشان دهد. او باید با باشگاه توافق کند تا استقلال هم در این زمینه ضرر نکند. البته در مورد رفتن یا ماندن وی شفر تصمیم می‌گیرد  فکر می‌کنم ذهن هواداران هم نسبت به گرو منفی باشد.

* بعد از پایان بازی هم هواداران استقلال علیه شفر موضع گرفتند.

 اولتیماتومی به شفر داده نشده است و نه اینکه وی قرار است از تیم جدا شود. سیاست باشگاه این است که از شفر حمایت کند تا زمانی که تیم ضربه نخورد. دوست داریم استقلال هرچه زودتر به روزهای خوبش بازگردد.

* با شفر جلسه نخواهید داشت؟

صددرصد این هفته و قبل از بازی با سایپا جلسه خواهیم داشت و منتظر هستیم تاریخ را باشگاه به ما اعلام کند و این نشست را برگزار کنیم. از شفر هم خواسته‌ایم به جلسه بیاید تا با یکدیگر اتفاقات دیدار مقابل سپاهان را آنالیز کنیم.

* بازی با سایپا را چطور می‌بینید؟

شرایط آن بازی فرق می‌کند، بازی حذفی است و استقلال باید در آن بازی پیروز شود. آنها باید تمام تمرکزشان را روی این کار بگذارند و شکست مقابل سپاهان را هم فراموش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز