خبرگزاری کار ایران

پاول ندود امیدوار به خرید پوگبا توسط یوونتوس

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۰۲

پاول ندود، معاون باشگاه یوونتوس گفته خرید پل پوگبا برای این باشگاه رویایی خواهد بود. در حال حاضر شایعات بسیاری مبنی بر ترک باشگاه منچستریونایتد از سوی پوگبا شنیده می‌شود.

به گزارش ایلنا، توتواسپورت گزارش داده که یووه که در هفته گذشته منچستریونایتد را در اولدترافورد یک بر صفر برد، قصد دارد این بازیکن 25ساله را در ژانویه برگرداند.

آنها می‌خواهند او را ابتدا قرض بگیرند و سپس او را در تابستان سال بعد با قیمت 70 میلیون یورو به خدمت بگیرند. به این ترتیب پوگبا پس از بازگشت به منچستریونایتد، این بار به یوونتوس برخواهد گشت.

ندود هم به شایعات دامن زده است و گفته: «به نظرم پوگبا یکی از بهترین بازیکنان دنیا است، پس عالی خواهد شد که او برگردد و این انتقال رویایی است اما او در منچستر است و به همین دلیل صحبت در این باره بیهوده است. ما در بازار هشیار هستیم اما تا ژانویه زمانی طولانی باقی مانده است.»

رابطه پوگبا با ژوزه مورینیو، مربی منچستریونایتد در فصل جاری دچار مشکل شده است. مورینیو بازوبند کاپیتانی را از پوگبا گرفت و گفت که او منافع شخصی‌اش را به منافع باشگاه ترجیح می‌دهد. مورینیو سپس در رختکن به‌شدت به پوگبا تاخت، چرا که او پس از شکست در جام اتحادیه مقابل دربی کانتی، یک پست عجیب در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده بود. عملکرد پوگبا در زمین هم چندان خوب نبوده است و یونایتد هم در این فصل همچنان مشکل دارد. به این ترتیب شایعه شده که او برای بار دوم منچستریونایتد را ترک خواهد کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز