خبرگزاری کار ایران

مرد آرژانتینی و امید به گلزنی کاستا

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۷۰۱

دیگو سیمئونه می‌گوید دیگو کاستا مهاجم اتلتیکومادرید به زودی به قحطی گلش در لالیگا پایان می‌دهد.

به گزارش ایلنا، کاستا در 17 بازی آخرش در لیگ اسپانیا موفق به گلزنی نشده اما در بازی ماه گذشته مقابل موناکو در لیگ قهرمانان و همچنین در بازی سوپرجام اروپا مقابل رئال مادرید گل زده. بازیکن متولد برزیل تیم ملی اسپانیا که در آخرین فهرست لوییس انریکه به دلیل مصدومیت حضور نداشت، در برد 2 بر صفر شنبه شب اتلتیکومادرید مقابل رئال سوسیداد هم یک بار دیگر ناکام بود و جور او را در خط حمله، دیگو گودین و فیلیپه لوییز مدافعان اتلتیکو کشیدند البته یک بار شوت قدرتمند کاستا را هم‌تیمی سابقش، میگل آنخل مویا دفع کرد.

سیمئونه که تیمش چهارشنبه سنگین‌ترین باخت دوران هفت ساله مربیگری‌اش را متحمل شد و با چهار گل به بوروسیادورتموند باخت، گفت: «دیگو تلاش زیادی می‌کند و گلزنی‌اش شروع می‌شود. او بازیکن فوق‌العاده و بسیار مهمی برای ما است؛ به خاطر همه کارهایی که در رختکن انجام می‌دهد. اگر همیشه مثل همین بازی باشد، به گلزنی نزدیک است.» لوکاس هرناندس مدافع تیم ملی فرانسه بین دو نیمه از روی احتیاط به دلیل خستگی عضلانی تعویض شد و فیلیپه لوییز جای این بازیکن قهرمان جهان را گرفت: «لوکاس ابتدا کمی احساس درد کرد و ما تصمیم گرفتیم قبل از آنکه اوضاعش بدتر شود، او را بیرون بیاوریم. او حال و آینده بسیار خوبی دارد اما گودین و فیلیپه نمی‌گذارند استراحت کند. آنها دست از مبارزه برنمی‌دارند و این نقطه قوت تیم در سال‌های اخیر بوده.»

گل گودین، کاپیتان تیم ملی اروگوئه، در آخرین دقایق نیمه اول نخستین گل او در لیگ بعد از 20 ماه بود.

از نکات قابل توجه اتلتیکومادرید در این بازی در ورزشگاه واندامتروپولیتانو عملکرد خوب یان اوبلاک بود که با یک کلین‌شیت دیگر خود را به جایزه بهترین دروازه‌بان فصل لالیگا نزدیک کرد، علاوه بر آن در این تیم اتلتیکو همه بازیکنان آماده انجام هر کاری هستند؛ در دورانی که مهاجمان تیم، کاستا و آنتوان گریزمان-که مقابل تیم سابقش بازی می‌کرد- در برابر دروازه حریفان ناتوان هستند، وظیفه گلزنی را مدافعان انجام می‌دهند اما دوئل برادران هرناندس در این بازی عملی نشد چون لوکاس تنها 45 دقیقه اول را بازی کرد اما تئو اصلا فرصت حضور در میدان را به دست نیاورد.

منبع: مارکا

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز