خبرگزاری کار ایران

پایان ۲۰۱۸ کابوس وار با اخراج از دومین نیمکت

رسمی؛ لوپتگی از رئال اخراج شد؛ سولاری جانشین موقت شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۵۶۹

شکست سنگین مقابل بارسلونا در الکلاسیکو مهر پایانی بر حضور سرمربی این فصل رئال روی نیمکت این تیم بود.

به گزارش ایلنا، لوپتگی که در 4 ماه قبل هدایت تیم ملی اسپانیا را برعهده داشت، بعد از انتشار خبر قراردادش با رئال مادرید از روسیه خبر برکناری‌اش را دریافت کرد تا در آستانه جام جهانی از نیمکت آنها کنار برود. او امیدوار بود با حضور در رئال مادرید بتواند این برکنار تلخ را جبران کند اما نتایج ضعیف به همراه کهکشانی‌ها و در نهایت شکست مقابل بارسلونا به معنای پایان کار او با این تیم شد.

نتایج ضعیف رئال مادرید در هفته های اخیر، فشارها روی لوپتگی را افزایش داده بود و در نهایت شکست 5-1 شب گذشته مقابل بارسلونا، کاسه صبر فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، را لبریز کرد.

در حالی که گفته می شد با اخراج لوپتگی، آنتونیو کونته به عنوان سرمربی رئال مادرید معرفی خواهد شد، اکنون سانتیاگو سولاری، مربی تیم جوانان رئال، به عنوان جانشین لوپتگی معرفی شده است؛ اتفاقی که سه فصل قبل و در زمان اخراج رافا بنیتس رخ داد و زین الدین زیدان، مربی وقت تیم رئال کاستیا، هدایت تیم اول باشگاه را برعهده گرفت.

لوپتگی شروع خوبی در برنابئو داشت و حتی نمایش درخشان رئال در لیگ قهرمانان مقابل آ اس رم، تحسین بسیاری را برانیگخت اما نتایج ضعیف برابر زسکا مسکو، آلاوس و لوانته، انتقادات زیادی را از این مربی به همراه داشت. در نهایت شکست در نوکمپ موجب شد تا او در فاصله چهار ماه، دومین شغل بزرگش را از دست بدهد و سال 2018 به یک کابوس تمام عیار برای او تبدیل شود.

در بیانیه رسمی باشگاه رئال مادرید در مورد اخراج لوپتگی آمده است:" هیئت مدیره رئال مادرید در جلسه امروز 29 اکتبر 2018 به این نتیجه رسیده که به قرارداد خولن لوپتگی، سرمربی تیم، با باشگاه پایان بدهد. این تصمیم با مسئولیت کامل، برای تغییر شرایط تیم اول، در زمانی که هنوز اهداف این فصل قابل دستیابی است، گرفته شده است.

هئیت مدیره متوجه شده که فرق زیادی بین کیفیت تیم اول رئال که 8 نامزد توپ طلا در آن حضور دارند با نتایج به دست آمده دارد.

باشگاه از خولن لوپتگی به دلیل کار و تلاشش تشکر کرده و برای او در ادامه دوران حرفه ای اش تشکر می کند. سانتیاگو سولاری به طور موقت جانشین او خواهد شد و هدایت تیم را از فردا، سه شنبه برعهده خواهد داشت."

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز