خبرگزاری کار ایران

فکری: انتظار حمایت مالی بیشتر از مسئولین بوشهری داریم

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۳۳

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر گفت: این تیم برای صعود به لیگ برتر فوتبال کشور از سوی مسئولان استان نیازمند توجه و حمایت بیشتری است.

به گزارش ایلنا، محمود فکری یکشنبه شب پس از برد 2 بر صفر تیمش برابر نود ارومیه در جمع خبرنگاران افزود: این تیم چنانچه از لحاظ پشتیبانی حمایت بیشتری شود می تواند در پایان فصل برگزار کننده جشن صعود از لیگ یک باشد.

وی در ارتباط با بازی تیمش با نود ارومیه نیز بیان کرد: در این بازی با وجود 10 نفره شدن بازیکنان با تمام وجود بازی کردند و موفق به گرفتن سه امتیاز ارزشمند این بازی شدند.

فکری ادامه داد: شاهین در نیمه نخست با بازی روان خود چندین موقعیت گلزنی ایجاد کرد که در نهایت یکی از این موقعیت ها تبدیل به گل شد.

وی افزود: پس از به ثمر رسیدن گل نخست شاهین حریف فشار بیشتری وارد و موفق به گرفتن پنالتی شد که علی نعمتی بخوبی این پنالتی را مهار کرد.

فکری اظهار داشت: در نیمه دوم طبیعی بود که برای جبران نتیجه بازی سختی داشته باشیم که به بازیکنان خود گوشزد کردیم در حمله ها ضد حمله های حریف را به دقت زیر نظر بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال شاهین بوشهر یادآور شد: در مجموع با توجه به 10 نفر شدن شاهین و گل نخوردن تیم از بازیکنانم رضایت دارم.

فکری در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار نیز گفت: داور در مجموع عملکرد خوبی از خود بر جای گذاشت و تنها در صحنه اعلام پنالتی به سود نود ارومیه بازیکنان شاهین معتقد به اعلام اشتباه پنالتی از سوی داور بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز