خبرگزاری کار ایران

تنها دغدغه ما کمبود بازی تدارکاتی است

آزمون: امیدوارم در رقابت‌های انتخابی المپیک قدرت واقعی‌مان را نشان دهیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۴۰۹

سرمربی تیم فوتبال بانوان گفت: امیدوارم در این دوره از رقابت‌های انتخابی المپیک بتوانیم قدرت واقعی‌مان را به حریفان نشان دهیم و آنها متوجه رشد فنی فوتبال ایران بشوند.

به گزارش ایلنا، مریم آزمون سرمربی تیم فوتبال بانوان درباره وضعیت بازیکنان گفت: تمریناتمان از روز جمعه 4 آبان در مرکز ملی فوتبال با حضور 23 بازیکن در مرکز ملی فوتبال آغاز کردیم و ظهر امروز (دوشنبه 7 آبان) با برگزاری آخرین تمرین اردوی خود را به پایان رساندیم. روز یکشنبه 13 آبان ماه عازم تایلند می شویم. برهمین اساس اردوی پیش از اعزام خودمان را از دهم آبان ماه آغاز می کنیم.

وی در ادامه افزود: هشت ماه است که ملی پوشان در اردو تمرینات آماده سازی خود را دنبال می کنند و توانستیم برآورد خوبی از عملکرد و سطح آمادگی آن ها داشته باشیم.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان گفت: برای تشکیل یک تیم قدرتمند عملکرد فوتبالیست هایی که هم اکنون در لیگ بازی می کنند و سال گذشته در رقابت های آسیایی ویتنام حضور داشتند را به خوبی آنالیز کرده ایم. در حال حاضر 23 بازیکن از بهترین ها ایران در تمرینات حضور دارند.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در ادامه یادآور شد: خدا را شکر از نظر امکانات و برنامه ریزی شرایط خوبی داریم و فدراسیون نهایت تلاش خود را برای بازیکنان انجام داد. برنامه ها به خوبی و همانطور که انتظار داشتیم، پیش رفته است. تنها دغدغه ما در حال حاضر کمبود بازی تدارکاتی است چرا که نتوانستیم در یک بازی دوستانه و رسمی سطح آمادگی بازیکنان را محک بزنیم.

آزمون افزود: اکثر کشورهایی که در این دوره از رقابت های انتخابی المپیک حضور دارند به تازگی بازی های آسیایی جاکارتا را پشت سر گذاشته اند و از آمادگی بهتری برخوردارند، البته با وجود چنین شرایطی وضعیت روحی و فنی ملی پوشان ایران نسبت به خودشان در ماه های گذشته تغییرات عمده و زیادی داشته است.

سرمربی تیم ملی فوتبال بانوان در پایان اظهار داشت: امیدوارم در این دوره از رقابت های انتخابی المپیک بتوانیم قدرت واقعی مان را به حریفان نشان دهیم و آنها متوجه رشد فنی فوتبال ایران بشوند و در آینده تمایل بیشتری برای انجام بازی تدارکاتی و دوستانه با تیم ملی ایران داشته باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز