خبرگزاری کار ایران

عضو فراکسیون ورزش مجلس: قصد نداریم بهانه به فیفا بدهیم / فدراسیون فوتبال غیردولتی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۵۹

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت: معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و ما هم به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم.

به گزارش ایلنا، محمد جواد جمالی نوبندگانی درباره قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان در فدراسیون‌های ورزشی عنوان کرد: فوتبال ما در حال‌ حاضر در وضعیت خوبی هم به‌سر می‌برد. تا چند وقت دیگر، تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا باید به میدان برود و از آن‌طرف پرسپولیس هم به فینال لیگ قهرمانان آسیا راه پیدا کرده است، بنابراین نباید کاری انجام دهیم که به ضرر فوتبال ما تمام شود. درحال‌حاضر جریمه‌ها و احکامی هم که درخصوص فوتبال صادر می‌شود از داخل کشور و از طرف عده‌ای که عِرق زیادی به کشور ندارند، شامل حال ایران می‌شود. 

وی ادامه داد: س از تصویب قانون بازنشستگی در مجلس، به شرایط فدراسیون فوتبال تأکید ویژه‌ای داشتیم؛ فیفا با هیچ کشوری شوخی ندارد و من به‌خاطر دارم که آن زمان یک گروهی به‌‌نام گروه انتقالی که مسئولیتش بر عهده صفایی‌فراهانی بود، تشکیل شد تا اساسنامه جدیدی نوشته شود و فدراسیون فوتبال از تعلیق دربیاید. 

عضو فراکسیون ورزش تأکید کرد: ما هم معتقد هستیم فدراسیون فوتبال یک نهاد غیردولتی محسوب می‌شود و به‌ هیچ‌ عنوان قصد دخالت در امور این فدراسیون را نداریم. ضمن اینکه می‌دانیم فیفا با هیچ کشوری رودربایستی ندارد و در حال حاضر شرایط فعلی فوتبال و حساسیت‌هایی که وجود دارد را درک می‌کنیم. 

جمالی تصریح کرد: به‌هیچ‌ عنوان قصد نداریم بهانه‌ای به دست فیفا بدهیم. من به‌عنوان نماینده مجلس و عضو فراکسیون ورزش با صراحت اعلام می‌کنم که به تمام قوانین و مقررات فیفا احترام می‌گذاریم و به‌هیچ‌عنوان قصد دخالت در امور آن‌ها نداریم. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز