خبرگزاری کار ایران

صحبت‌های مطرح شده اصلا در شأن علی دایی نبود

بارانی: مگر می‌شود به فینالیست آسیا گل زد و خوشحالی نکرد؟ / امیدوارم در تهران قهرمانی را جشن بگیرند

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۳۰۹

بازی پرسپولیس و سایپا بازی عجیبی بود که در نهایت با حاشیه‌های فراوانی به پایان رسید.

به گزارش ایلنا، اتفاقی که خیلی ها انتظار چنین رفتارهایی از بازیکنان هر دو تیم نداشتند و یک تابلوی زشت از فوتبال کشوری که تیم ملی آن در آسیا در قله قرار دارد به نمایش گذاشتند. صادق بارانی، هافبک سایپا که حسابی بعد از بازی مورد هجمه قرار گرفته درخصوص شرایط این بازی و صحبت‌های رد و بدل شده صحبت کرد.

بازی با پرسپولیس چطور بود؟

واقعا اسم بازی در ورزشگاه تختی را نمی‌شود فوتبال گذاشت چون آنقدر زمین افتضاح است که راه رفتن در آن سخت است چه برسد به اینکه بخواهی فوتبال بازی کنی. با این حال در این مسابقه در دقایق پایانی این شانس را داشتیم که حتی برنده هم شویم که در نهایت بازی با تساوی به پایان رسید.

فکر می‌کردید بعد از گل پرسپولیس بتوانید بازی را به تساوی بکشانید یا به قول خودت این شانس را داشته باشید که برنده از زمین بیرون بروید؟

در این بازی موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم و یک مقدار به نظرم در زدن ضربات نهایی بدشانس بودیم. تعویض‌های علی آقا هم در اواخر بازی جواب داد و توانستیم در این بازی که میزبان بودیم بازنده از زمین خارج نشویم.

بازی پرافت و خیز و پرحاشیه‌ای بود که عملکرد دو تیم زیر سایه دعوا و صحنه‌های بدی که رقم خورد قرار گرفت.

قطعا اتفاق خوبی نبود و همه بازیکنان دو تیم معتقدند که نباید این صحنه‌ها و اتفاق‌ها پیش می‌آمد. یکسری صحبت‌ها انجام شد و یکسری حرف‌ها ردوبدل شد که من فکر می‌کنم اصلا نباید رخ می‌داد و شاید کمی خویشتنداری می‌توانست کمک کند بازی خوب دو تیم در شرایط بهتری به پایان برسد.

تو اصلا در جریان دعواها نبودی اما صحبت‌های تو در میکسدزون باعث شد حسابی سرخط صحبت‌های بازیکنان پرسپولیس قرار بگیری؟

صحبت زیاد است اما به هیچ عنوان دوست ندارم دیگر به این موضوع بپردازم. یکسری حرف ها زده شد و به نظرم دیگر نباید بیش از این به این مسایل پرداخت.

انتقادها به علی دایی هم خیلی زیاد بود و موجی از حملات را در فضای مجازی به سرمربی سایپا شاهد بودیم.

باور کنید دلم برای علی دایی سوخت که آمد پادرمیانی کند و بازیکنان را جدا کند تا جو متشنج نشود اما اینچنین علیه او حرف می‌زنند. دیدید که هیچکدام از کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس هم هیچ چیز نگفتند اما یکسری صحبت‌ها مطرح شد که به هیچ عنوان در شأن علی دایی نیست.

پرسپولیسی‌ها ناراحت بودند که چرا سلیمانی وقتی گل زده به سمت هواداران آنها رفته است؟

به هرحال مگر می‌شود به فینالیست آسیا گل زد و خوشحالی نکرد. سلیمانی واقعا پسر خوبی است و حتی بعد از اینکه ناخواسته برای شادی گل به سمت هواداران پرسپولیس رفته بود از بازیکنان این تیم عذرخواهی کرد. با این حال یکسری صحبت‌ها مطرح شد که اصلا به نظرم خوب نبود و نباید این اتفاقات می‌افتاد.

تو قبلا هم در زمان پیکان سابقه درگیری با پرسپولیسی‌ها که آن موقع با مهدی طارمی بود را داشتی. این اتفاق باعث شد که همه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی به تو حمله کنند و بگویند این کارها را خرج استقلال کردی که دوست داری به این تیم بروی؟

من اصلا منظور این صحبت‌ها را متوجه نمی‌شوم. من به شخصه یکی از کسانی بودم که از صعود پرسپولیس به فینال آسیا به عنوان یک ایرانی خوشحال بودم و جزو اولین کسانی بودم که به همبازیان سابقم در این تیم یعنی سیامک نعمتی، منشا و علیرضا بیرانوند این اتفاق را تبریک گفتم. حتی به علی علیپور هم صعود آنها را به فینال تبریک گفتم و الان هم می‌گویم امیدوارم پرسپولیس بتواند در آسیا قهرمان شود و جشن را در ورزشگاه آزادی بگیرد. من بازیکن سایپا هستم و طبیعی بود که بخواهم در مورد اتفاقات و شرایطی که پدید آمد واکنش نشان بدهم. به همین خاطر اصلا نمی‌فهمم بعضی جوسازی‌ها علیه من که سابقه من مشخص است و خودم را خرج استقلال کردم چه معنایی دارد. خدا را شکر چندین سال کاپیتان پیکان بودم و الان هم با افتخار شاگرد علی دایی هستم و در سایپا کار می‌کنم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز