خبرگزاری کار ایران

فوتبال دختران زیر ۱۹ سال آسیا - میانمار

خسرویار: مقابل میانمار فرصت‌های خوبی را از دست دادیم / در آینده فشار روی ما 2 برابر خواهد شد

asdasd
کد خبر : ۶۸۶۲۵۳

سرمربی تیم فوتبال دختران زیر 19 سال ایران گفت: امیدوارم فدراسیون از این پس با حمایت بیشتر از این تیم شرایط را به گونه ای فراهم کنند که ما بتوانیم با آمادگی کامل در مراحل بعدی حضور داشته باشیم.

به گزارش ایلنا، کتایون خسرویار، سرمربی تیم ملی فوتبال جوانان بانوان درباره دیدار برابر میانمار گفت: بازی سنگین و بسیار سختی بود. بازیکنان تلاش کرده و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند.7 شوت به سمت دروازه رفت و به تیرک خورد. شانس با ما یار نبود.

وی گفت: بازیکنان با تمام قوا جنگیدند و فرصتهای خوبی را داشتند که از دست دادند. یک پنالتی خراب شد و شوت هایی که به سمت دروازه حریف زده شد، متاسفانه به گل تبدیل نشد. اما در مجموع بازی خوبی را انجام دادند.

خسرویار ادامه داد: از فدراسیون فوتبال به خاطر حمایت‌هایش تشکر می کنم و امیدوارم از این پس با حمایت بیشتر از این تیم شرایط را به گونه ای فراهم کنند که ما بتوانیم با آمادگی کامل همچون گذشته، در مرحله بعدی بازی ها، حضور داشته باشیم. ما نگاهمان باید به آینده است. چراکه فشار برای ما دو برابر خواهد شد. باید مداوم تمرین کنیم تا دختران ایران زمین تلاش به جایگاه خوبی برسند.

وی در ادامه بیان کرد: اولین تجربه سرمربیگری ام با حضور عبدی، حبیبی، شهبازی و حمیدی بسیار فوق العاده بود و با حمایتهای همکارانم و بازیکنانم توانستیم به هدفمان برسیم. اما کار ما اکنون شروع شده و باید تلاشمان را بیشتر کنیم.

تیم ملی فوتبال دختران زیر 19 سال ایران با یک برد مقابل لائوس و یک شکست مقابل میانمار به مرحله دوم مسابقات قهرمانی آسیا راه یافت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز