خبرگزاری کار ایران

گل‌محمدی: تصمیم را گرفته‌ام، از پدیده جدا می‌شوم / داشتن پیشنهاد از فولاد و ذوب‌آهن طبیعی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۹۶۶

سرمربی حالا دیگر سابق تیم پدیده در مورد شرایط این روزهای صدرنشین لیگ و علت تصمیمش برای جدایی به اظهار نظر پرداخته است.

به گزارش ایلنا، یحیی گل‌محمدی در مصاحبه با برنامه تهران ورزشی رادیو تهران در مورد وضعیت تیم فوتبال پدیده گفت: اتفاق جدیدی نیفتاده است، قرار است امروز جلسه‌ای در استانداری برگزار شود که مسئولان پدیده، مسئولان استانی و وزارت ورزش و جوانان در آن حضور دارند، باید ببینیم خروجی این جلسه چیست و وضعیت چطور خواهد شد.تا جایی که من اطلاع دارم تمرینات فعلاً برگزار نمی‌شود و تیم در حالت تعلیق است.

وی در مورد اینکه آیا بهتر نبود در جلسه امروز حضور پیدا کند، تصریح کرد: وطنخواه مدیرعامل باشگاه در جلسه حضور دارد، حضور من خیلی تأثیرنداشت و افراد تصمیم‌گیر باید در این جلسه حاضر می‌شدند، باید دید وضعیت چطور می‌شود. این جلسه از ساعت ۸:۳۰ دقیقه اغاز شده و فکر می‌کنم تا ظهر خبرهایی شود.

سرمربی پدیده در مورد اینکه آیا به قول‌ها در مورد این تیم عمل نشده است، عنوان کرد: چشم من برای حل مشکلات آب نمی‌خورد. در این چند ماه جلسات زیادی برگزار شده و به قول‌هایی که دادند عمل نکردند، زیاد به این جلسات اعتقاد ندارم و نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد.اگر بحث واگذاری هم باشد این مسئله یک ماه، یک ماه و نیم طول می‌کشد، اوضاع ما برعکس جایگاهمان چندان خوب نیست و از لحاظ مدیریتی و مالی مشکل داریم.

وی در رابطه با اینکه اگر تصمیم جدی گرفته نشود از پدیده جدا خواهد شد، عنوان کرد: من تصمیمم را گرفته‌ام و با بچه‌های تیم هم خداحافظی کرده‌ام البته با آنها در تماس هستم ولی امکان کار کردن وجود ندارد، خیلی تلاش کردم و با مدیران جلسات زیادی داشتم که همه بی‌نتیجه ماند.در چند وقت گذشته کارمان فقط برگزاری جلسه بوده است.

گل‌محمدی در مورد صدرنشینی پدیده تصریح کرد: اگر دو تیم کم هزینه را در لیگ برتر نام ببرید یک تیم پدیده است. پول زیادی هزینه نکردیم اما اینقدر تأثیرگذار بودیم، وقتی این وضعیت را از بچه‌های تیم می‌بینم خجالت می‌کشم، برخی بازیکنان ما پول خرید استوک هم ندارند و از یکدیگر پول قرض می‌گیرند، این در شرایطی است که ما صدرنشین هستیم و این همه بی‌توجهی جای تعجب دارد. هر روز به هواداران ما اضافه می‌شود ولی توجه مسئولان کمتر می‌شود، انگار رابطه معکوسی بین این دو موضوع وجود دارد. شاید ورزش را دوست ندارند، با یک هزینه کم مردم به ورزشگاه می‌آیند اما توجهی به این تیم نمی‌شود، در هر بازی ما ۱۴-۱۵ هزار نفر به ورزشگاه می‌آیند و از یک فوتبال زیبا لذت می‌برند و خودشان را خالی می‌کنند.

وی در رابطه با اینکه گفته می‌شود او گزینه فولاد یا ذوب‌آهن است، عنوان کرد: این یک اتفاق طبیعی است. من در لیگ امسال یک مربی موفق بودم و قطعاً برخی باشگاه‌ها که مشکل نتیجه‌گیری داشتند در مورد آنها گمانه‌زنی می‌شود از طرف دیگر من هم به تمرینات تیم نرفتم و این مسائل بیان می‌شود. این موضوع خیلی پیچیده نیست، اگر چنین موضوعاتی مطرح شود خیلی جای تعجب ندارد.

گل محمدی در مورد اینکه آیا او ارتباطش را با پدیده قطع کرده یا اینکه حضورش منوط به جلسه امروز است، گفت: باید خروجی جلسه امروز را ببینیم همانطور که گفتم اگر بنا به واگذاری باشد این نیاز به یک پروسه یک ماهه دارد اما ما مشکلاتمان روزانه است، نمی‌توانیم یک ماه یا حتی یک هفته صبر کنیم. روز بازی با فولاد انتظاری از مدیران پدیده تماس گرفت و گفت ما را حمایت می‌کند، ما انتظار این کار را نداشتیم ولی همین حرف باعث شد در جلسه با بازیکنان این مسئله را انتقال دهیم و آنها را خوشحال کنیم ولی در میانه راه برگشتند. مشکلات ما روزانه شده و حتی رویم نمی‌شود به صورت بازیکنان نگاه کنم. فعلاً به تمرین نمی‌روم تا یک تصمیم اساسی گرفته شود که البته چشم من آب نمی‌خورد.

سرمربی پدیده در رابطه با کیفیت لیگ برتر گفت: لیگ هر سال شرایطی بهتر از سال قبل دارد تیم‌ها به دنبال پیشرفت هستند و برخی باشگاه‌ها ۱۰ برابر ما هزینه کرده‌اند، قطعاً کیفیت‌ها به هم نزدیک‌تر شده ولی یک مشکل بزرگ تعطیلات متعدد لیگ است، این اتفاق کار را برای مربیان سخت می‌کند، ما امکان اینکه با یک تیم لیگ برتری بازی تدارکاتی انجام دهیم را نداریم. آنقدر هزینه نداریم که بخواهیم یک تیم را به اینجا دعوت کنیم و بازی دوستانه اجرا کنیم یا اینکه خودمان اردویی را برگزار کنیم. این تعطیلات اثر منفی می‌گذارد، شنیده‌ام قرار است در نیم‌فصل ۵۰ روز لیگ را تعطیل کنند که این برای فوتبال خیلی زیاد است.ما کارمان را برای شروع لیگ در ۳۸ روز انجام دادیم و چطور لیگ قرار است ۵۰ روز تعطیل شود؟!در این وضعیت چطور باید بدنسازی کنیم و چقدر تعطیلی برای بازیکنان در نظر بگیریم؟! از این اتفاق غصه‌ام گرفته است.

گل‌محمدی در مورد مشکلاتی که برای برنامه ۹۰ بوجود آمده است، خاطرنشان کرد: چیزی که ما در این سالها احساس کردیم این است که ۹۰ با رسییدگی به مسائل داوری و مشکلاتی که در فوتبال بوده از بروز فساد جلوگیری کرده است. حضور این برنامه خیلی لازم است، اینکه چطور جلوی پخش یک برنامه پرمخاطب را می‌گیرند برایم بسیار عجیب است. دلیل این همه بی‌توجهی را نمی‌دانم.

وی در رابطه با حضور پرسپولیس در فینال لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: وقتی پرسپولیس با این وضعیت توانسته به فینال آسیا برود می‌تواند در آنجا هم موفق شود. پرسپولیس با وجود محدودیت‌ها و محرومیت‌ها کارش را با این نفرات پیش برد و ۵-۶ مهره هم از آن جدا شدند،آنها با شایستگی به اینجا رسیده‌اند و یک کار تاریخی کرده‌اند، مطمئنم پرسپولیس شایسته قهرمانی است و می‌تواند به این موفقیت برسد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز