خبرگزاری کار ایران

تیم منتخب بدترین‌های هفته دهم از نگاه ایلنا

پیشتازی شاگردان شفر و کریمی

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۸۶۵

تیم‌های سپیدرود و استقلال سهم پررنگی در منتخب بدترین های هفته‌ی دهم لیگ برتر داشته‌اند.

به گزارش ایلنا، هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران با انجام هشت بازی برگزار شد و نتایج جالب توجهی در این مسابقات رقم خورد.

در این مطلب نگاهی می‌اندازیم به ترکیبی منتخب از بازیکنانی که دور از انتظار بوده و ضعیف عمل کرده‌اند.

دروازه‌بان: رشیدمظاهری

گلر ملی‌پوش ذوب آهن در این فصل مانند فصول گذشته عملکرد خیره کننده‌ای ندارد و چند گل بد را دریافت کرده است. در بازی مقابل پیکان روی یک ضربه‌ی ایستگاهی نیز از فاصله‌ی حدود چهل متری از مهدی شیری گل خورد، ضربه‌ای که می‌توانست با واکنش سریعتر و شیرجه‌ی بلندتر به راحتی آن را مهار کند.

مدافع میانی: روزبه چشمی

تیم استقلال در ورزشگاه آزادی و در مقابل دیده‌گان هواداران خود با یک گل در مقابل سپاهان و قلعه‌نوعی تن به شکست داد. تک گل سپاهان در این دیدار روی تیز چنگی کی‌روش استنلی و فرار او از کمند روزبه چشمی به ثمر رسید. بازیکن ملی پوش استقلال نشان داده هر گاه در این پست به میدان برود عملکردش پرنوسان و ضعیف خواهد بود و مشخص نیست استفاده از او در این منطقه چه دلیلی دارد.

مدافع میانی:میلاد شیخ سلیمانی

مدافه جوان تیم سپیدرود رشت که در این فصل عملکرد مناسبی را از خود به جای گذاشته در این مسابقه و روی گل دوم تراکتورسازی در یارگیری لی اروین غفلت کرد و این بازیکن فرصت طلب توانست با یک ضربه سر دیدنی دروازه‌ی سپیدرود را باز کرده و سه امتیاز این مسابقه را به حساب تراکتور واریز کند.

مدافع چپ: امین جوادی‌مقدم

سپیدرود در خانه‌ی تیم متمول و گرانقیمت تراکتورسازی با حساب دو بر یک شکست خورد. دفاع چپ سپیدرود در این مسابقه بارها توسط دانیال اسماعیلی فر و دیگر عناصر تهاجمی سپیدرود جا ماند و روی گل دوم و پیروزی بخش تراکتورسازی نتوانست عملکرد مناسبی از خود نشان دهد و توپ از سمت او روی دروازه سانتر شد و به گل انجامید.

مدافع راست: ووریا غفوری

شاید مهمترین نکته‌ای که ووریا غفوری را در این ترکیب جای داده جاماندن او از سعید آقایی در صحنه‌ی گل سپاهان است. غفوری که تجربه‌ی اولین کاپیتانی خود در استقلال را پشت سر می‌گذاشت نتوانست این روز را برای خود خاطره‌انگیز کند.

هافبک دفاعی: امید صیدالی

هافبک جوان فولاد خوزستان که برای اولین بار توسط ایلی استان رومانیایی به کار گرفته می‌شد در این مسابقه در نقش هافبک دفاعی عملکرد خوبی را نداشت و در جنگهای نفر به نفر بازنده‌ی میدان بود. این بازیکن در ابتدای نیمه دوم تعویض شد و جای خود را به تارتا داد.

هافبک دفاعی: محمود قائدرحمتی

هافبک دفاعی تیم نفت مسجد سلیمان در این مسابقه نتوانست نمایش درخشانی از خود نشان بدهد و نتوانست از فشار حملات تیم پدیده کم کند. به همین دلیل علیرضا مرزبان تصمیم گرفت او را از زمین مسابقه در دقیقه 55 بیرون بیاورد.

هافبک راست: محمد میری

هافبک جوان تیم فوتبال نساجی‌مازندران که در این فصل به یکی از مهره‌های قابل اتکا در تیم نساجی بوده در این مسابقه نتوانست مثل همیشه کیفیت خوبی از خود نشان بدهد و در دقیقه‌ی 40 مسباقه هم از زمین بازی بیرون آمد. میری در این مسابقه پرخاشگرانه بازی می‌کرد و یک کارت زرد نیز از داور مسابقه دریافت کرد.

هافبک چپ: مهدی ترابی

کاپیتان تیم سایپا که امیدوار بود در مقابل تیم آینده‌ی خود بتواند نمایش درخور توجهی را نشان دهد نتوانست خوب عمل کند و بیش از پیش شایستگی‌های خود را به برانکو و هواداران پرسپولیس ثابت کند. وینگر جوان سایپا در دقایق آخر مسابقه که این تیم نیاز مبرمی به پیروزی داشت نتوانست خوب کار کند و جای خود را به محمدرضا سلیمانی داد و اتفاقا این بازیکن نیز توانست گل تساوی بخش سایپا را به ثمر برساند.

مهاجم: الحاجی گرو

مهاجم تنومند و نیجریه‌ای استقلال که به جای مامه تیام جذب این تیم شد و انتظار می‌رفت جای خالی ستاری‌ی فصل گذشته استقلال را پر کند هنوز نتوانسته برای این تیم گلزنی کند. گرو به عنوان یار جانشین به جای مرتضی تبریزی وارد زمین شد و علاوه بر بازی ضعیف خود یک موقیت صددرصد گلزنی را برای شفر و استقلال از دست داد.

مهاجم: محمد غلامی

مهاجم کهنه‌کار تیم سپیدرود رشت در این مسابقه بسیار سنگین به نظر می‌رسید و نمی‌توانست مدافعان پا به توپ تراکتورسازی را تحت فشار قرار داده و از بازیسازی آنها جلوگیری کند. غلامی در میانه‌ی نیمه‌ی دوم جای خود را به امین منوچهری داد.

پیشتازی شاگردان شفر و کریمی

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز