خبرگزاری کار ایران

شجاع خلیل‌زاده: دایی و غلامپور در مورد چیزی که از آن اطلاع ندارند صحبت می‌کنند/ افتخارات طاهرخانی بیشتر از بارانی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۷۳۸

مدافع پرسپولیس توضیحات مفصلی در مورد اتفاقات بازی با سایپا داده است.

شجاع خلیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در خصوص دیدار مقابل سایپا اظهار داشت: بازی خیلی خوبی بود و به طور کامل از حریف سرتر بودیم و شایسته کسب هر 3 امتیاز این بازی بدون شک پرسپولیس بود. هم موقعیت‌های زیادی از دست دادیم و هم داور مسابقه اشتباهاتی داشت که در نهایت بازی به تساوی کشیده شد ولی این نتیجه به هیچ وجه عادلانه نیست.

وی در مورد درگیری‌ها و حواشی ایجاد شده در پایان بازی هم گفت: همه سایپایی‌ها به شکل عجیبی علیه من متحد شدند و می‌گویند فحاشی کردم و شروع درگیری‌ها از جانب من بوده است. این نوع اتحاد میان آنها به خودی خود عجیب است و حتی کسانی که در جریان نبودند هم مصاحبه کردند. چه دلیلی دارد که من بی‌دلیل به سمت کسی بروم و یا بخواهم فحاشی کنم؟ متاسفانه نمی‌دانم هدف این‌ها چیست.

وی افزود: من اسم سلیمانی را هم حتی نمی‌دانستم و بعد از بازی که به من گفتند به فلانی فحش دادی تازه اسمش را متوجه شدم و اصلا نمی‌دانستم او کیست. حمیدرضا طاهرخانی بازیکن جوان تیم ما مورد حمله و فحاشی آنها قرار گرفت و من فقط اعتراض کردم که چرا فحش می‌دهی. کل ماجرا همین بود که انقدر شلوغش کرده‌اند.

مدافع پرسپولیس ادامه داد: رفتار داور مسابقه در این میان خیلی جالب بود که فحش بازیکن سایپا را شنید و به او کارت زرد نشان داد. اگر نشنیده بود بحثی نبود ولی وقتی شنیدی فحش رکیک می‌دهند باید بازیکن را اخراج می‌کردی.

خلیل‌زاده در ادامه گفت: آقای دایی و بهزار غلامپور هم حتی من را به فحاشی متهم کردند در حالی که اصلاً در زمین نبودند و از چند متر دورتر چطور متوجه شدند که چه صحبتی رد و بدل شده است؟ آقای دایی بزرگ فوتبال ماست و برایش احترام قائلم ولی چرا چیزی که نشنیده را می‌گوید؟

وی در مورد صحبت‌های صادق بارانی هم عنوان کرد: صادق بارانی را دیگر همه میشناسند و چند بار به دلیل بدرفتاری با افراد مختلف حاشیه ساز شده و مربیانش مثل نکونام او را کنار گذاشتند. او باید از گذشته خودش و اتفاقاتی که افتاده درس بگیرد و رفتارش را درست کند وگرنه به جایی نمی‌رسد. او به طاهرخانی فحش داده ولی باید بداند طاهرخانی همین الان هم از او بازیکن بزرگتری است و افتخارات بیشتری در کارنامه دارد و نباید در مورد او صحبت کند.

 

گفتگو از: حمید ابراهیمی

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز