خبرگزاری کار ایران

صالحی امیری: بیشترین حمایت‌ها را از کشتی داشتیم

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۸۸

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته‌است.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، سیدرضا صالحی امیری در ستاد عالی بازی‌های المپیک و پارالمپیک با تاکید بر حمایت کمیته ملی المپیک در کنار وزارت ورزش و جوانان از کشتی اظهار داشت: بیشترین حمایت مالی، ارزی و مدیریتی را از کشتی داشته‌ایم.

صالحی امیری با تشکر از زحمات و نتایج ارزنده کشتی ایران در بازی‌های آسیایی گفت:: کشتی در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی گرفت و انصافا شایسته تقدیر بود، ولی در مجارستان انتظار‌ها برآورده نشد.

رئیس کمیته ملی المپیک به مصوبات هیئت اجرایی این کمیته برای فدراسیون‌ها اشاره کرد و توضیح داد: سقف کمک کمیته به فدراسیون‌ها ۲ میلیارد تومان بوده و فدراسیون کشتی هم تنها فدراسیونی است که در شش ماه اول امسال بودجه صد در صد را دریافت کرده است.

صالحی امیری ادامه داد: حتی برای این فدراسیون شخصا به همراه وزیر ورزش و جوانان پیگیر اسپانسر بودیم و حضور مدیران بنگاه‌های اقتصادی در مجموعه فدراسیون کشتی بعنوان بخشی از برنامه‌های گسترده حمایتی کمیته و وزارت از رشته کشتی بوده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به حمایت مادی و معنوی از فدراسیون کشتی تاکید کرد و اظهار داشت: هر نوع حمایتی برای موفقیت کشتی در چارچوب مسئولیت‌های کمیته ملی المپیک بوده برای موفقیت کشتی انجام داده‌ایم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز