خبرگزاری کار ایران

عاقبت پست جنجالی در اینستاگرام

تهدید سعید معروف توسط آقای رییس؛ برای حفظ آبرو سکوت کردم/ معروف باید در محاکم قضایی پاسخ دهد

asdasd
کد خبر : ۶۸۵۴۸۶

رئیس فدراسیون والیبال پاسخ صحبت‌های سعید معروف را داد.

به گزارش ایلنا، با وجود گذشت چند روز از حمله تند سعید معروف به رییس فدراسیون والیبال همچنان این بحث در میان اهالی والیبال داغ است. احمد ضیایی که در چند روز اخیر بعد از کنار رفتن امیر خوش خبر از سرمربیگری تیم ملی و اظهارات عجیب و توهین مستقیم کاپیتان تیم ملی سعی کرده بود بیشتر سکوت کند، دیشب در برنامه ۱+۵ سکوت خود را شکست.

رییس فدراسیون والیبال از ماجرای جدیدی پرده برداشت و گفت: حدود دوماه پیش سعید معروف به همراه خوش خبر به دفتر شخصی من آمد و گفت خوش خبر همه چیز من است، او خدای من است، او حتی بالاتر از خداست!

وی درباره جلسه‌اشبا خوش خبر که به استعفا و جدایی منجر شد، افزود: به خوش خبر گفتم من و شما همفکر نیستیم و نگاه ما متفاوت است؛ اما دشمنی با کسی نداریم. البته پیش از این هم خوشخبر استعفا داده بود، ضمن اینکه داورزنی هم قبل از این گفته بود خوش خبر را به جای دیگری خواهد برد چون کارمند وزارت ورزش است.

رییس فدراسیون والیبال درباره اینکه چه برخوردی با سعید معروف خواهد داشت، تصریح کرد: ماجرای معروف را به صورت جدی هم در محاکم قضایی و هم در کمیته انضباطی پیگیری خواهم کرد تا درس عبرتی بشود برای همگان که در مسائل دیگران دخالت نکنند.

وی ادامه داد: من اگر برخی مسائل را پیگیری و کنکاش نمی‌کردم و برای تغییر نقاط مسموم اقدام نمی‌کردم، همه قربان صدقه من می‌رفتند؛ اما من همچنان برای خدمت به والیبال مقابل این افراد خواهم ایستاد. برخی که به بعضی افراد القاب عجیب مثل بزرگمرد می‌دهند، به آنان میگویم وای بر روزی که پرده‌ها بر افتد، اما فعلا برای حفظ آبروی افراد سکوت میکنم. البته این سکوت حدی خواهد داشت!

ضیایی در پایان درباره قانون بازنشستگی گفت: باید تا روز ٢٤ آبان برای ماجرای بازنشستگی صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز